کد خبر: 904972
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تاکید کرد
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و هیات ها نقش مهمی در تحول فکری و کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، اظهار داشت: در استان البرز حدود 3 هزار هیئت مذهبی شناسنامه دار و ثبت شده در تبلیغات اسلامی وجود دارند که در طول سال با برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی دینی نقش مهم و اثر گذاری را در راستای توسعه و ترویج شعائر و آموزه های دینی در این استان ایفا می‌کنند.

وی افزود: حضور جوانان در هیات و همکاری در برگزار برنامه های فرهنگی دینی در تحول فکری و جهت دهی آنها با ارزش ها و مبانی دینی اثر گذار است لذا تبلیغات اسلامی با اعزام مبلغ و مبلغه به این هیات ها به منظور سخنرانی و تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام نقش مهمی را در کیفیت بخشی به این برنامه ها در سطح استان ایفا می‌کند.

مسعودی، خاطر نشان کرد: هیات بعد از مسجد می‌تواند مهمترین ملجأ و پناهگاه خانواده ها به منظور جذب فرزندان‌شان به ارزش‌ها و شعائر دینی باشد و این امر به شرطی محقق خواهد شد که بتوان با برنامه ریزی دقیق و مدون و کیفیت بخشی به این برنامه ها جوانان را جذب کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، برگزاری مراسم و برنامه‌ها در مناسبت های مذهبی چون محرم، رمضان، شعبان، مراسم میلاد و شهادت اهل بیت‌عصمت و طهارت علیهم السلام و محافل قرآنی‌چون محفل انس و کرسی تلاوت را از مهمترین این برنامه ها در طول سال، دانست.

وی در پایان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا نسل جوان جامعه را از تمسک به دین و آموزه های آن و همچنین حضور در مسجد و هیات دور کند به همین منظور برنامه ریزی و تلاش در جهت هدایت نسل جوان جامعه به ارزش ها و اماکن دینی یکی از ضروریات جامعه امروز با همکاری مسئولان اجرایی و فرهنگی کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار