کد خبر: 904292
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
سه مرد قمار‌باز كه تمامي پول‌هاي خود را در قمار باخته بودند در پوشش مسافركشي اموال مسافران را سرقت مي‌كردند. متهمان مدعي شدند اموال سرقتي را در قمار باخته‌اند.

به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل مردي به اداره پليس رفت و از سه‌مرد آدم‌رباي سارق شكايت كرد.
وي گفت: خانه‌ام در يكي از خيابان‌هاي غربي تهران است. ساعتي قبل داخل خيابان منتظر تاكسي بودم تا به محل كارم بروم كه خودروي پرايدي جلو من توقف كرد. پس از گفتن مسير سوار شدم و راننده كه علاوه بر من دو مرد ديگر هم به عنوان مسافر سوار کرده بود به راه افتاد. هنوز مسافت زيادي را طي نكرده بوديم كه مردي كه كنار من در صندلي عقب نشسته بود تهديد كرد هر چقدر پول و اموال با ارزش دارم در اختيار آنها قرار بدهم. آنها 500 هزار تومان پول نقد و كارت‌هاي عابر بانكم به همراه رمزشان و انگشتر طلايم را به زور از من گرفتند و بعد در خيابان خلوتي رهايم كردند.
پس از طرح اين شكايت تيمي از مأموران پليس براي شناسايي و رديابي سارقان مسافركش‌نما وارد عمل شدند. در حالي كه مأموران با چند شكايت مشابه ديگر روبه‌رو شده بودند بررسي‌ها نشان داد سارقان آخرين طعمه را مقابل صرافي برده و با كارت عابرش مقدار زيادي پول خارجي و سكه خريده‌اند.
بدين ترتيب مأموران دست به تحقيقات تخصصي زدند و موفق شدند هر سه‌متهم را شناسايي و بازداشت كنند.
متهمان پس از انتقال به دادسرا به جرم خود اقرار كردند.
سردسته باند گفت: ما قمار باز هستيم و همه زندگي خودمان را در قمار به ديگران باخته‌ايم. معمولاً در قمار‌بازي‌ها شرط‌بندي هم مي‌كنيم و هر فردي ببازد بايد به شرط عمل كند. ما شرط مي‌بستيم هر كسي باخت براي بدست آوردن پول قمار دست به خلاف بزند و سرقت كند. به همين خاطر ما سه نفر كه در قماري باخته بوديم اين نقشه را طراحي كرديم تا در پوشش مسافركشي اموال مسافران را سرقت كنيم. در اين مدت ما از چهار مسافرسرقت كرديم و تمامي پول‌هاي سرقتي را هم در قمار باختيم.
دو متهم ديگر حرف‌هاي سردسته باند را تأييد كردند. متهمان براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار