کد خبر: 904208
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴
هیئت نمایندگی شرکت نمایشگاه کتاب فرانکفورت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر خواهد بود و ناشرین آلمان را در غرفۀ مشترک آلمان در مصلی و در شبستان معرفی خواهد کرد.

نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت در ماه اکتبر برگزار می‌شود. این نمایشگاه ویژه برنامه‌هایی برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران دارد.

بر اساس این گزارش، هیئت نمایندگی شرکت نمایشگاه کتاب فرانکفورت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حاضر خواهد بود و ناشرین آلمان را در غرفۀ مشترک آلمان در مصلی و در شبستان معرفی خواهد کرد. 

این غرفه برنامه‌ای تحت عنوان «وقت چای» دارد و اعلام کرده در این برنامه به ما بپیوندید و در برنامه های ما شرکت کنید. وقت چای در روزهای ١٧ و ١٨ اردیبهشت ساعت ٥ عصر برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات و ثبت نام برای نمایشگاه آیندۀ فرانکفورت به این بخش مراجعه کنند.

در غرفۀ مشترک آلمان بیش از ٣٥٠ عنوان متعلق به ١٥٠ ناشر آلمانی زبان به نمایش گذاشته خواهد شد. از جمله آثار می‌توان به؛ کتابهای کودکان در سفر، ادبیات آلمانی زبان، بهترین طراحی کتاب آلمانی و... اشاره کرد.

همچنین این غرفه نشست‌هایی درباره تجارت کتاب و کتاب الکترونیکی و تحولات بازار در آلمان روز ١٥ اردیبهشت از ساعت ١٠:٣٠ تا ١٢:٣٠ برگزار می‌کند. همچنین نشستی با محوریت بازارپررونق کتاب 
١٤ اردیبهشت از ساعت ١٠:٣٠ تا ١٢:٣٠ در سرای اهل قلم، تالار شبستان برپا می‌کند.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح تا 20 عصر در مصلای امام خمینی دایر است.

 

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار