کد خبر: 903875
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
در چهارمحال و بختیاری
معاون درمان‌ تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ مرکز درمانی جدید در شهرستان اردل و بروجن کلنگ‌‌زنی می‌شود‌.
حمیرا رحیمی

محمود جاوید در بازدید از بیمارستان امام(ع) فرخشهر‌ اظهار داشت: 470 هزار نفر که حدود 50 درصد جمعیت استان هستند تحت پوشش بیمه تامین‌ اجتماعی قرار دارند.

وی افزود: ما در حال‌ حاضر 191 تخت مصوب در استان داریم که 149 تخت فعال است‌ و 800‌ پرسنل در تامین اجتماعی حضور دارد که 500 نفرشان‌ در بیمارستان هستند‌. 

معاون درمان‌ تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین ما‌ در استان 5 مرکز درمانی، 2 پلی‌کلینیک‌، 2 درمانگاه‌ تخصصی و یک درمانگاه عمومی فعال داریم‌ و شبکه ارجاع و نسخه  الکترونیک‌ در تمامی مراکز ما مستقر است و تا پایان سال گذشته 10 هزار پرونده تشکیل و ارجاع داده شد.

جاوید با اشاره به تخصیص‌ اعتبارات و راه‌اندازی مراکز جدید درمانی در استان خاطرنشان کرد: 2 مرکز جدید درمانی در شهرستان اردل و بروجن ساخته خواهد شد و سال 95 حدود یک میلیارد تجهیزات برای مراکز درمانی استان خریداری  و سال گذشته اعتبارات خرید تجهیرات به بیش از 3 میلیارد تومان افزایش یافت‌.

وی‌ با اشاره‌ به پرداختی‌های انجام شده، گفت: تامین‌ اجتماعی بدهی‌ علوم‌‌ پزشکی را تا پایان خردادماه، داروخانه‌ها را تا‌ مهرماه، آزمایشگاه‌ها را تا تیرماه‌ و پزشکان‌ را تا مردادماه‌ و بیمارستان‌ها همیشه با 2 ماه تاخیری پرداخت می‌شود.

معاون درمان‌ تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری تصریح‌ کرد: سال گذشته تمام بودجه ما 300 میلیارد تومان بود که 180 میلیارد تومان آن غیرمستقیم و مابقی آن‌ به صورت مستقیم‌ بوده است‌.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر