کد خبر: 903022
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
سخنگو ومدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان :
حمایت از کالای ایرانی و کمبود آب در اصفهان" دو موضوع مهمی بود که مدیر روابط عمومی در اولین جلسه با کارشناسان این مجموعه مطرح نمود. مدیر روابط عمومی به شعار سال ۹۷ اشاره کرد و گفت : مقام معظم رهبری در سال جدید هم از مسئولین و هم از مردم خواستند که بتوانند وظایف خودشان را به بهترین وجه انجام دهند و امسال شعار حمایت از کالای ایرانی را به معنی واقعی کلمه محقق نمایند .

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،سخنگو ومدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان باتاکید بر مدیریت مصرف آب وبرق واشاره به کاهش بارندگیها،اظهار داشت:  از آنجا که اصفهان در فلات مرکزی ایران است با مشکلات خشکسالی روبرو است و  از آنجا که وابستگی آب و انرژی برق بر هیچ کس پوشیده نیست هر کدام از ما به عنوان یک شهروند مطلع ؛ باید تمام تلاش خود را برای  درست مصرف کردن آب  به کار بگیریم ، تمام تلاش شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در سالهای اخیر رضایتمندی مردم بوده و باید تلاش کنیم تا با اطلاع رسانی صحیح  و یک عزم جمعی تابستان 97  را با کمترین میزان خاموشی سپری نماییم.

محمدعلی اکبری گفت : محدود بودن منابع انرژی به چالشی جدی در سالهای اخیر تبدیل شده است و برق یکی از مهم‌ترین انرژی‌های پاک است که می‌تواند برای یک اقتصاد در حال توسعه مانند ایران اهمیت بسزایی داشته باشد. افزایش بکارگیری انرژی برق باعث گسترش صنعت کشور می‌شود. با آموختن روش درست استفاده از وسایل برقی و با صرفه‌جویی در مصرف برق می‌توانیم مصرف برق را کاهش دهیم و محیط زیست را کمتر آلوده کنیم.

وی افزود  : بخش بزرگی از انرژی در منازل ، تنها به مصرف چند وسیله خانگی می رسد. بنابراین در صورتی که در موقع خرید ، بهترین انتخاب با توجه به عواملی همچون کارایی دستگاه ، میزان مصرف انرژی ، عمر دستگاه و ... انجام شود و در موقع استفاده به روش های درست بکارگیری دستگاهها توجه شود ، می توان تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری نمود و در نتیجه به میزان قابل توجهی در هزینه های تحمیل شده به خود و اقتصاد جامعه ، صرفه جویی کرد .

علی اکبری اذعان نمود : اوج مصرف در ساعات اولیه شب است. آن هم برای روشنایی. هر لامپ کم مصرف می توان ۵ برابر لامپ رشته ای معمولی با همان مصرف روشنایی تولید کند. پس استفاده از لامپ کم مصرف و مهتابی می تواند بار زیادی را از ساعات اوج مصرف  پیک کم کند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان باتاکید بر مصرف کالاهای برق ایرانی  گفت :ما به عنوان یک ایرانی باید تمایل بیشتری به خرید  کالای ایرانی داشته باشیم چرا که کارگر و تولید کننده ما بدون حمایت هر کدام از ما به عنوان مصرف کننده دچار مشکلات اقتصادی می شود که در درازمدت زندگی همگی را تحت الشعاع قرار داده پس برای ایجاد کار  بزرگ باید  اراده و عزم جمعی را به کار گرفت  و این وظیفه تک تک ما ایرانیان هست که با عملکردمان در خرید می توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم و در راستای کاستن جمعیت بیکار تلاش نماییم واین فرهنگ را در اطلاع رسانی و اخبار حاکم نماییم  به عبارتی ایجاد فرهنگ استفاده از محصولات وطنی یکی از مهمترین راههای ارتقا ورشد اقتصاد ما می باشد

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار