کد خبر: 901500
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان از استقبال میراث فرهنگی استان سمنان از استارت‌آپ‌های گردشگری خبرداد و گفت: یکی از بهترین راه‌های معرفی روستاهای هدف گردشگری استفاده از ظرفیت فضای مجازی است .

محمد جهانشاهی در دیدار با مدیر کل فناوری اطلاعات استان سمنان، افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان می‌تواند با ایجاد زیرساختهای ارتباطی زمینه معرفی روستاهای هدف گردشگری استان را فراهم کند .

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان با تاکید بر اینکه در دوره حاضر تبلیغات رکن اصلی جذب گردشگر است، گفت: اداره کل فناوری اطلاعات می‌تواند نقش مهمی در انتشار محتوای تولید شده در حوزه گردشگری داشته باشد .

جهانشاهی با بیان اینکه این اداره کل از استارت‌آپ‌های حوزه گردشگری استقبال می‌کند، افزود: توسعه گردشگری دیجیتال و مجازی، زمینه ساز توسعه گردشگری است .

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان نیز گفت: این اداره کل حامی میراث فرهنگی و گردشگری است و می‌تواند زمینه ساز توسعه گردشگری مجازی باشد .

" مسعود میررضایی" با اشاره به اینکه این اداره کل می‌تواند زمینه انتشار محتوای تولید شده در حوزه گردشگری را فراهم کند، افزود: برقراری ارتباط تمامی مناطق گردشگری با شبکه اینترنت از برنامه‌های در دست اجراست

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار