کد خبر: 901354
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
سرپرست آرامستان‌های شهرداری کرج خبرداد
سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: برای تکریم ارباب‌رجوع به‌عنوان اولویت اصلی این سازمان، توسعه آرامستان‌های بر اساس نیازسنجی زائران اهل قبور صورت می‌گیرد.

حمیدرضا عسگری در این زمینه افزود: سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج در سال جاری اهداف خود را بر اساس خدمات مربوط به کفن‌ودفن، ارائه خدمات مطلوب به‌منظور تسلی خاطر بازماندگان و اجرای خدمات فرهنگی دنبال می‌کند.

وی افزایش رضایتمندی و آرامش خاطر مراجعین و افزایش رضایتمندی زائران اهل قبور را از دیگر اهداف این سازمان برشمرد و افزود: ایجاد فضاهای مناسب برای خواندن نماز میت ازجمله اقداماتی است که سازمان برای رفاه حال مراجعین اهل قبور در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج همچنین از کاشت درخت و توسعه فضای سبز در محوطه آرامستان بهشت سکینه (س) سخن گفت و ادامه داد: این مهم باهدف افزایش روحیه شهروندان و مراجع محقق شده است.

عسگری بازسازی قبور، جدول‌گذاری، ایجاد پارکینگ‌های موقت در ایام آخر سال و تسطیح مسیرهای عبوری شهروندان بین قبور و قطعه‌ها را از دیگر اقدامات سازمان در خصوص کسب رضایت شهروندان نام برد و گفت: امید است در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای اقداماتی در شان شهروندان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار