کد خبر: 901341
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
رئیس شورای اسلامی استان البرزتاکید کرد
رئیس شورای اسلامی استان البرز گفت: به‌منظور افزایش زیرساخت‌های ورزشی سطح استان البرز نشست میانی اعضای شورای شهر شهرستان‌ها و مدیران اداره ورزش و جوانان استان البرز برگزارشده است.

نادر ایزدبین در نشست شورای استان البرز که در سالن جلسات باشگاه میلاد برگزار شد، گفت: در حوزه ورزش و جوانان مشکلات بسیاری وجود دارد که لازم است با همکاری هم درصدد رفع این مشکلات برآییم.

وی با اشاره به افزایش یک ‌دهم درصدی زیرساخت‌های ورزشی سطح استان البرز، افزود: می‌توان گفت یکی از شهرستان‌هایی که از سرانه ورزشی پایینی برخوردار بوده شهرستان فردیس است که این شهرستان مستلزم رسیدگی دوچندان می‌باشد.

رئیس شورای عالی استان البرز با اشاره به اینکه شهرستان اشتهارد از ظرفیت بالایی درزمینهٔ زیرساخت‌های ورزشی برخوردار است، بیان کرد: با توجه به شرایط اشتغال در سطح جامعه افزایش سرانه ورزشی می‌تواند در راستای ایجاد شغل و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش چشم‌گیری داشته باشد.

ایزدبین اظهار کرد: سعی داریم با برگزاری چنین نشست‌هایی درزمینهٔ افزایش زیرساخت‌های ورزشی سطح استان گام برداریم و تبادل‌نظر میان شورای شهر و مدیران ورزشی به وجود آید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار