کد خبر: 899113
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
رئیس اداره کار فردیس خبرداد
رئیس اداره کار فردیس از تحقق دو هزار فرصت شغلی در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

بهنام بهداروند در نشست کارگروه اشتغال شهرستان فردیس، بابیان اینکه سهمیه اشتغال شهرستان فردیس هزار و ۷۰۰ شغل بوده است، اظهار کرد: با همکاری ادارات شهرستان فردیس توانستیم اشتغال‌زایی برای دو هزار نفر را در سامانه رسد به ثبت برسانیم.

وی در ادامه از برخورد قانونی اداره کار با دفاتر کاریابی غیره مجاز در شهرستان فردیس خبر داد و گفت: طی اقدامات مثبت اداره کار این شهرستان و همکاری ادارات مختلف فردیس، توانستیم ادارات غیرمجاز کاریابی را جمع‌آوری کنیم.

بهداروند از اجرای طرح روستا تعاون در روستای فرخ‌آباد خبر داد و تأکید کرد: از همه دستگاه‌ها خصوصاً اداره جهاد کشاورزی می‌خواهیم در این رابطه با اداره کار همکاری کنند.

رئیس اداره کار فردیس بابیان اینکه ادارات جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس توانسته‌اند بیشترین آمار اشتغال را به ثبت برسانند، خاطرنشان کرد: طی سال جاری ۷ جلسه کارگروه اشتغال در شهرستان فردیس برگزار شد که ماه‌حصل آن ثبت کامل سهمیه اشتغال این شهرستان بوده است.

وی بابیان اینکه از طرح‌های خوداشتغالی استقبال می‌شود، از ارائه تسهیلات ۵ میلیارد تومانی به این طرح‌ها خبر داد و افزود: از طرح‌های نوآورانه‌ای که بتوان بر روی آن سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی کرد، استقبال می‌شود.

ثبت ۱۶۶ شغل خانگی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت فردیس

 اسفندیار قارلقی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس در ادامه این نشست، از ثبت ۱۶۶ شغل خانگی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت فردیس در سامانه رصد خبر داد و گفت: به مشاغل خانگی حدود یک میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره ارائه می‌شود.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال تاکنون هزار و ۲۰ میلیارد ریال به ۲۶ واحد تولیدی با همکاری بانک‌ها تسهیلات ارزان‌قیمت ارائه‌شده است، تأکید کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردیس توانسته است در حوزه اشتغال‌زایی رتبه اول شهرستان را به خود اختصاص دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار