کد خبر: 897880
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
مدیرکل کمیته امداد اصفهان:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اصفهان گفت: حدود یک هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در ده‌ ماهه امسال بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های توانمندسازی از چرخه دریافت کمک معیشت خارج‌شده‌اند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، به نقل از روابط عمومی ، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان اظهار داشت: 84 هزار و 415 خانوار با جمعیتی نزدیک به 148 هزار نفر در ده‌ ماهه سال جاری از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌ بردند و تعداد 52 هزار و 593 خانوار معادل 62 درصد از مددجویان تحت پوشش این نهاد را هم خانوارهای با سرپرست زن تشکیل می­‌دهند.

حمیدرضا شیران با اشاره به اصلی­‌ترین دلایل مراجعه افراد برای دریافت خدمات حمایتی این نهاد افزود: فوت سرپرست با 44 درصد بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده است به‌ نحوی‌ که در سال جاری 38 هزار و 516 خانوار به علت فوت سرپرست تحت حمایت این نهاد هستند.

وی ادامه داد: ازکارافتادگی سرپرست با 35، طلاق و متارکه با 12 و بیماری سرپرست با 4 درصد را عمده‌ترین دلایل تحت حمایت واقع‌شدن مددجویان کمیته امداد استان را تشکیل می­‌دهند.

وی با تأکید بر برنامه گسترده کمیته امداد برای خودکفایی و توانمندسازی مددجویان، اظهار کرد: حدود یک هزار خانوار تحت حمایت این نهاد در ده‌ ماهه امسال بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های توانمندسازی از چرخه دریافت کمک معیشت خارج‌شده‌اند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار