کد خبر: 895337
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در پيامي از زحمات ابراهيم حاتمي‌كيا قدرداني كرد. 
سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با صدور پيامي از ابراهيم حاتمي‌كيا كارگردان سينما تشكر كرد. متن اين پيام به‌شرح زير است:
بسمه تعالي/  برادر عزيز و فداكار جناب آقاي ابراهيم حاتمي‌كيا
سلام عليكم /  با صلوات بر محمد و آل محمد 
سخنان زيبا، دردمندانه و عاشقانه جناب‌عالي در مراسم اختتاميه جشنواره فيلم فجر علامتي گويا از شجاعت، وطن‌دوستي و اخلاص شماست و در زمانه‌اي مطرح شده كه دشمن با تمام توان درصدد ضربه زدن به شور ايمان و عمق اعتقادات ملت ايران است. فيلم به‌وقت شام در توصيف رشادت‌ها و مجاهدت‌هاي فرزندان رشيد مدافع حرم، گوشه‌اي از صحنه طوفاني و پرحادثه دفاع از عزت، خاك و ناموس مردم مظلوم خاورميانه را به‌تصوير كشيده و به مردم بزرگ و عزيز ايران مي‌گويد كه چه فرزندان پرافتخار و رشيدي در دامن خود پرورانده‌اند. 
اينجانب به‌عنوان خادم سربازان پاكباخته اين سرزمين كه توانسته‌اند در زماني كوتاه بلايي به ‌بزرگي داعش را در منطقه ريشه‌كن كنند، از جنا‌بعالي بابت زحمتي كه كشيده و رنجي كه در ارائه اين تصوير درخشان برده‌ايد، سپاسگزاري مي‌كنم و آرزوي آن را دارم كه ديگر هنرمندان وطن‌دوست و كاردان اين كشور نيز در همين مسير گام بردارند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامي وظيفه خود مي‌داند كه از هر تلاش خالصانه‌اي در اين راه، حمايت كند و به ايجاد پيوند ميان رزمندگان عرصه جهاد و شهادت و فعالان و فداكاران حوزه هنر و فرهنگ ياري برساند. توفيق روزافزون جناب‌عالي و ساير هنرمندان متعهد و انقلابي ايران اسلامي را از خداي بزرگ مسئلت دارم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار