کد خبر: 893422
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
عليرام نورايي، بازيگر «امپراطور جهنم»:
عليرام نورايى،‌ بازيگر فيلم امپراطور جهنم در آستانه حضور اين فيلم در جشنواره فيلم فجر اين فيلم را اثري با ويژگي‌هاى سخت امّا لذتبخش توصيف كرد.
به گزارش «جوان» عليرام نورايى كه يكي از بازيگران اصلي اين فيلم سينمايي است، در ارتباط با حضور در اين اثر سينمايي گفت: در كنار گروهى كه آقاى خزاعى و آقاى شيخ طادى دور هم جمع كرده بودند، پيش‌توليد و دورخوانى فيلمنامه را انجام داديم كه مراحل سختى داشت،‌ امّا در كنار استاد على نصيريان و ديگر بازيگران به خوبى طى شد. وى افزود: 99 درصد از پلان‌ها در فضاى ويژوال افكت و پرده آبى مي‌گذشت كه به‌طور طبيعى براى ما بازيگران كار را سخت‌تر هم مي‌كرد به دليل آنكه ما هنوز چندان با فضاهاى شبيه به پرده آبى به روز نيستيم، با اين‌حال تجربه خوبى بود. 
نورايي در ادامه اظهار كرد: انرژى و انگيزه و مدل كار كردن آقاى نصيريان در اين فيلم نيز همه را شگفت‌زده كرده بود؛‌چراكه نقش او بسيار نقش سختى بود و من به نوبه خودم از لحظه به لحظه اين حضور براى آموختن حرفه‌اى كار استفاده كردم. 
وي درباره نقش خود در «امپراطور جهنم» گفت: من نقش يك جوان داعشى را بازى مي‌كردم. خط كلى داستان اشاره مي‌كند به چگونه شكل گرفتن گروه‌هاى تكفيرى به دست وهابيت و آل‌سعود و اتفاقى كه خودشان رقم زدند و حالا دامن خودشان را گرفته است. اين بازيگر همچنين درباره پيش‌بينى اكران اين فيلم در جشنواره فيلم فجر گفت: مطمئن هستم رسانه‌هاى منطقه نسبت به اين فيلم و موضوع آن حساس خواهند شد، ‌زيرا كار ويژگي‌هايى دارد كه جهانى است به ويژه در رابطه با سياست بين‌الملل و كشورهاى سازنده داعش حرف‌هاى زيادى دارد. بنابراين بازتاب و واكنش «امپراطور‌جهنم» در رسانه هاى منطقه و جهان قابل توجه خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار