کد خبر: 891347
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان خبر داد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: امسال به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کلینیک شنوایی‌سنجی جمعیت هلال احمر استان کردستان به بهره‌برداری می رسد.

حسن خدابنده‌لو در گفت‌وگو با جوان از کردستان، اظهار کرد: کلینیک خدماتی شنوایی‌سنجی هلال‌احمر آماده افتتاح است که در دهه مبارک فجر امسال افتتاح می‌شود و در آن خدمات شایسته‌ای به شهروندان عزیز کردستانی ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، سال گذشته کلینیک کاردرمانی جمعیت هلال احمر نیز راه‌اندازی شد و هم اکنون در حال ارائه خدمات به مراجعین است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلینیک کاردرمانی، کلینیک فیزیوتراپی، ارتوپدی فنی و داروخانه تخصصی در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کردستان در حال ارائه خدمات درمانی به شهروندان در استان است.

وی افزود: تدابیر لازم برای راه‌اندازی کلینیک گفتاردرمانی جمعیت هلال احمر اندیشیده شده و امیدوارم سال آینده این کلینیک نیز راه‌اندازی شود.

وی گفت: همه افتخار ما در جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان مردم نهاد و عام‌المنفعه خدمت به هموطنانمان در راستای اصول هفتگانه و بنیادین جمعیت هلال احمر است.

خدابنده‌لو گفت: انسانیت، بی‌طرفی، بی‌غرضی و جهان‌شمولی از اصلی‌ترین اصول بنیادین و هفتگانه جمعیت هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: تمام خدمات ارائه شده در کلینیک‌های درمانی جمعیت هلال احمر با تعرفه دولتی و تخفیفات ویژه برای اقشار نیازمند جامعه است.

وی تصریح کرد: کلینیک‌های تخصصی حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر در طبقه همکف این جمعیت واقع در خیابان اکباتان سنندج مستقر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر