کد خبر: 886931
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
شهردار تبریز:
شهردار تبریز با اشاره به وظایف گسترده حوزه خدمات، اظهار داشت: خدمات، خط مقدم ماموریت‌های شهرداری است که می‌تواند بخش قابل‌توجهی از مشکلات رایج شهر و شهروندان را رفع کند.
مهندس ایرج شهین‌باهر در بازدید از برنامه‌های خدمات سطح شهر با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: طرحی که با عنوان «گوزل تبریزیم» از یک ماه پیش آغاز شده، تا حدود زیاد توانسته معضلات پنهان خدماتی را شناسایی و حل کند.

وی تصریح کرد:  زواید بصری، تابلوهای ناهماهنگ، پل‌های زاید و غیرایمن، ناودان‌های کهنه، آبروها و معابر فرسوده، از معضلاتی است که هر یک به تنهایی شاید معضل برجسته‌ای به شمار نیایند؛ اما معاونت خدمات شهری با همکاری خدمات مناطق، در یک ماه گذشته، این مشکلات را در قالب طرح یکپارچه عملیاتی، سامان‌دهی کرده‌است.

شهردار تبریز با بیان این‌که مسائل خدماتی، تنها محدود به زیبایی و تمیزی شهر نیست، خاطرنشان کرد: مواردی مثل پل‌های غیراصولی که خارج از ضوابط ترافیکی روی آبروها ایجاد می‌شود، می‌تواند جان عابران را به خطر بیندازد.

شهین‌باهر با تاکید بر این‌که مشارکت شهروندان، پشتوانه کیفی‌سازی برنامه‌های خدماتی است، گفت: گزارش‌ها نشان می‌دهد که به عنوان مثال، مشکل اصلی انسداد آبروها، مربوط به زباله‌های خانگی و صنفی است؛ این عامل، طبیعی است که در جریان بارندگی، می‌تواند به طغیان آب و مشکلات بهداشتی تبدیل شود.

وی با تاکید بر این‌که ماموریت حوزه خدمات، باید توام با نظارت و مسئولیت‌پذیری باشد، افزود: همان‌طور که بارها نیز تاکید کرده‌ایم، عوامل خدماتی، چشم بینای شهرداری به شمار می‌آیند و شایسته نیست که در حضور ناظران خدماتی، شاهد تخلفات ساختمانی یا تخریب فضای سبز باشیم.

شهردار تبریز با قدردانی از تلاش‌های معاونت خدمات، مدیران حوزه، کارگران و پاکبانان، اظهار امیدواری کرد استمرار طرح‌های خدماتی در کنار برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، موجب حل مشکلات خدماتی شهر شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر