کد خبر: 879049
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا:
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با بیان اینکه امروزنسل نوجوان و جوان ایران اسلامی در امتداد راه شهدای دفاع مقدس حضور فعال دارند، گفت: نقطه عطف انقلاب حضور جوانان در دفاع مقدس است.
الیاس گل محمدزاده  در مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: هشتم آبان ماه سالروز شهادت بزرگ شهید فهمیده است که امام راحل نام ایشان را رهبر نوجوان یاد کرده بودند.

وی با بیان اینکه حضور شهید فهمیده و نوجوانان دوران جنگ نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است، گفت: ما انقلاب را مدیون شهدایی همچون شهید فهمیده هستیم و مفتخریم بسیج دانش‌آموزی با جذب و تربیت نوجوانانی می‌تواند در بسط و توسعه و انتقال فرهنگ عاشورا و تفکر بسیجی و تربیت جوانان در طراز انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: امید است توفیق این را داشته باشیم که ادامه دهنده راه شهدا در این زمان باشیم.

وی با اشاره به تلاش متولیان امور تربیتی نوجوانان و جوانان در استان و کشور، بیان کرد: تمام تلاش‌ها برای تربیت زیرساختی جوانان است که بتوان جوانانی آگاه و با بصریت به جامعه اسلامی تحویل داد چرا که این نسل آیندگان کشور هستند.

گل‌محمدزاده ادامه داد: نوجوانان ما در دوران انقلاب اعلام آمادگی کرده و اجازه از دست دادن یک وجب از خاک میهن را ندادند و الآن نیز همان راه با قدرت هر چه بیشتر ادامه دارد.

وی افزود: دانش آموز انقلابی باید مدرسه انقلابی داشته باشد که مدارس ما نیز چنین هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا اظهار داشت: امروز اهمیت بسیج دانش آموزی بیش از پیش احساس می‌شود و ماموریت فرماندهان حوزه‌های دانش‌آموزی از حساسیت بالاتری برخوردار است.

وی تصریح کرد: امروز نیز نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی در امتداد راه شهدای دفاع مقدس در عرصه دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی حضور فعال دارند و گُواه آن نیز حماسه‌آفرینی شهدای جوان در دفاع از حرم اهل بیت ( ع) است.

گل محمدزاده با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی رسالت مهم رسانه‌های انقلابی است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی استکبار جهانی از جنگ نرم فرهنگی کمرنگ کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در جامعه ایران است و یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی، پاسداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و شهادت در جامعه است.

 هفته بسیج دانش‌آموزی از 7 تا 13 آبان‌ماه، با شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» برگزار می‌شود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر