کد خبر: 870203
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
بیش از 300 نفر در شهرستان کاشان آموزش آتش نشانی و پیشگیری ازسوانح و حوادث و نحوه استفاده از کپسولهای اطفاءحریق را فرا گرفتند.
معاونت عملیات و آموزش پیشگیری سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت:این آموزش ها برای 230 نفراز کارکنان وکارمندان ادارات ونهادهای دولتی،25 نفر از شرکت ها  وکارگاه ها و 65 نفر از آموزش محلی وشهروندی  بوده است که به صورت تئوری وعملی در مرداد ماه 96 انجام گردیده است.

محمد توکلی  افزود: مربیان آموزشی این سازمان با حضور مستمر در مراکز مذکور آموزشهای لازم رادر زمینه اصول ایمنی وضرورت رعایت آنها ،علل ایجاد حوادث وسوانح ، نحوه ارتباط با سازمان،چگونگی مقابله با آتش سوزی در لحظات اولیه و نحوه  استفاده از خاموش کننده های دستی جهت آتش سوزی های ناشی از  جامدات، گاز و مایعات قابل اشتعال و همچنین انتقال موارد ایمنی جهت جلوگیری از حوادث را آموزش دادند.

توکلی  با تاکید بر اهمیت، ضرورت  و مستمر آموزش ضمن خدمت برای آتش نشانان به تعداد 3دوره در مرداد ماه اشاره کرد که دوره ها  شامل  آموزش آبرسانی در ساختمان های بلند مرتبه، بانک اطلاعات شهریGps و Gis وکار در ارتفاع بوده است.

وی  ضمن تشکر از سازمان ها و ادارت مرتبط که این سازمان را در ارائه امر آموزش یاری رساندند، تاکید کرد: آموزش اطفاء حریق هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است وآموزشهای اولیه پیشگیری از سوانح وحوادث می تواند به نحو قابل توجهی از بروز سوانح پیشگیری و مانع از  ایجادخسارت های هنگفت گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر