کد خبر: 867573
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم  در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری بابیان اینکه 26 مرداد سالروز ورود قهرمانان ایران اسلامی به وطن بوده است، اظهار داشت: آزادگان با ایثار، مقاومت و صبر خود در مقابل توطئه‌های صدامیان و بعثیان ایستادگی کردند و صبر آزادگان آنها را به ستوه آورد.

وی افزود: اگر بگوییم نیروی هوایی ارتش در سرعت بخشیدن انقلاب شکوهمند اسلامی ایران  نقش به‌سزایی داشته حرف به گزافه نگفته‌ایم، چرا که حرکت 19 بهمن سال 57 قبل از پیروز انقلاب، بیعت فرماندهان نیروی هوایی با حضرت امام(ره) کمر طاغوت را شکست، در حالی‌ک ه استکبار در گذشته به ارتش و نیروی هوایی دل‌بسته بود اما نیروی هوایی چنان کاری کردند که کسی باور نمی‌کرد و با حرکت زیبا کمر طاغوت را شکستند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی بابیان اینکه هر چه رژیم اعلام کرد عکس مونتاژ شده است اما دفتر امام تصویر را تائید کرد، اضافه کرد: در اولین روز از آغاز جنگ اول مهرماه 59، عملیات 140 فروندی به قلب بغداد چنان بعثیان را متحول و متعجب‌ کرد که باور نمی‌کردند.

وی بیان کرد: بعثیان فکر می‌کردند در سایه پیدایش انقلاب اسلامی، سازماندهی ارتش از بین رفته و باور نمی‌کردند 140 فروند هواپیما در اولین روز جنگ به قلب بغداد حمله کند و باید در این خصوص به قهرمانان نیروی هوایی آفرین گفت.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم خاطرنشان کرد: باید بر شهدای این عرصه و آزادگان نیروی هوایی و سرلشگر شهید «خلبان لشکری» که 18 سال در اسارت بود، درود فرستاد.

وی تأکید کرد: نیروی‌هوایی در دوران دفاع مقدس فداکاری‌های بسیاری کرد، بر همین اساس به قهرمانان نیروی هوایی ارتش درود می‌فرستیم و قدردان خدمات آنها هستیم.

امام‌جمعه تبریز تأکید کرد: امروز نیروی هوایی در رسیدگی به امور فرهنگی در ارتش جمهوری اسلامی ایران در رده‌های اول قرار دارد همچنین در رسیدگی به امور شهدا و جانبازان زبانزد عام و خاص است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر