کد خبر: 857086
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
مدیرکل کانون پرورش فکری در بازدید از مجتمع تبریز:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت:اعتماد خانواده‌ها به کانون پرورش فکری استان بزرگترین سرمایه کانون به حساب می‌آید که باید در حفظ و ارتقای این سرمایه مهم و ارزشمند تلاش مستمر کنیم.
هادی یوسف‌زاده در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز تصریح کرد: جلب رضایت‌مندی خانواده‌ها و افزایش کیفی فعالیت‌ها و پایدارسازی اعضاء مهمترین هدف کانون است و امیدواریم روز به روز شاهد تحقق این اهداف باشیم.

وی با بیان اینکه اعتماد و اطمینان خانواده‌ها به این مجتمع و ارائه فعالیت‌هایی که به پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان کمک می‌کند، افزود: این امر باعث شده تا مخاطبان این نهاد فرهنگی در شهر رو به افزایش باشد.

یوسف‌زاده همچنین با اشاره به فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی نیازمند مشارکت خانواده و والدین است، اگر خانواده با نظام فرهنگی و تربیتی همراهی نکند، تربیت و پرورش بهینه شکل نخواهد گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نکته‌ای که باید به آن اشاره شود، اهمیت وجود ابزارهای پرورشی و تربیتی کودکان به عنوان بازوان کمکی برای خانواده‌هاست که شکر خدا این امکان در کانون پرورشی فراهم است و خانواده‌ها می‌توانند از این امکانات به نحو احسن استفاده کنند.

یوسف‌زاده اضافه کرد: با توجه به اینکه امروزه درصد بالایی از مادران شاغل هستند، نقش وجود اینگونه خدمات برای کودکان پررنگ‌تر می‌شود.

بازدید از کتابخانه‌های کودک و نوجوان، بخش‌های نجوم، انیمیشن و کارگاه‌های سفال و نقاشی، دیدار و گفت‌وگو با والدین و اعضای حاضر در این کارگاه‌ها از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

در پایان زهرا صفرپور مربی مسؤول مجتمع کانون تبریز نیز گزارشی از اقدامات و و برنامه‌های این مرکز فرهنگی هنری ارائه کرد و از استقبال گسترده خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندانشان در کارگاه‌های تابستانی خبرداد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر