کد خبر: 850870
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
براساس ارزیابی استانداری آذربایجان غربی صورت پذیرفت:
براساس ارزیابی صورت گرفته توسط استانداری استان آذربایجان غربی در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و افزایش میزان رضایتمندی مشتریان، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه رتبه برتر را در دو حوزه حقوق شهروندی و عفاف و حجاب به خود اختصاص داد.

به گزارش جوان معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار استان آذربایجان غربی طی لوح سپاس از رسول رحمان پور دبیر عفاف و حجاب و ناصر مقدسی دبیر حقوق شهروندی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه قدردانی کرد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در منطقه ارومیه در این مراسم  گفت: توسعه دولت الکترونیک یکی از اقدامات برجسته در افزایش میزان رضایتمندی مراجعین منطقه بوده و از سال گذشته تحقق دولت الکترونیک در مرزهای سرو،رازی، پلدشت و بازرگان نیز در دستور کار قرار گرفته است و ضمن استقرار کامل سامانه نرم افزاری BSS کلیه اندازه گیری حجم باک خودروها با دستگاههای الکترونیکی صورت می پذیرد.

مقدسی افزود: بمنظور سهولت پرداختها در مرزهای منطقه وجه بهای سوخت از طریق پوزهای بانکی دریافت می شود و این اقدامات صورت گرفته زمینه تخلفات احتمالی را به شدت کاهش داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر