کد خبر: 845121
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
با انتصاب علي فروغي به عنوان رئيس مرکز بسيج صداوسيما دو فيلم سينمايي در ژانر دفاع مقدس و جنگي در اولويت توليد اين مرکز قرار گرفت که براي حضور در جشنواره فيلم فجر به توليد مي‌رسد.
علي عسکري، رئيس سازمان صداوسيما در تاريخ 23 مرداد‌ماه 95 در حکمي علي فروغي را به عنوان رئيس مرکز بسيج سازمان صداوسيما منصوب کرد.
علي عسکري در اين حکم بر نقش‌آفريني بسيج سازمان صداوسيما در مأموريت‌هاي توليدي و خبري و فضاي مجازي تأکيد و رئيس جديد مرکز بسيج رسانه ملي را مکلف به فراهم آوردن بستر مناسب براي همکاري با رسانه‌هاي انقلابي و شکوفاسازي ظرفيت‌هاي آنان کرد.
براساس اين حكم، علي فروغي، رئيس جديد مرکز بسيج صداوسيما در اولين نشست خبري خود با خبرنگاران پس از انتصاب در مسئوليت جديد از اولويت کارهاي خود در اين مرکز سخن گفت و افزود: اولويت اين مرکز تقويت توليد در کليه زمينه‌هاي رسانه‌اي اعم از فيلم، سريال، موسيقي و حتي سينمايي است و تمرکز خود را بر اين مبنا قرار داديم که با استفاده از تجارب موجود و با اضافه کردن ظرفيت‌هاي جريان مؤمن انقلابي حرکت کنيم.
 
علي فروغي در گفت‌وگو با مشرق از اقدامات جديد اين مرکز در حوزه ساخت فيلم‌هاي سينمايي از اجراي مقدمات توليد آثار در حوزه دفاع مقدس و سينماي جشنواره‌اي خبر داد و گفت: با برنامه‌ريزي انجام شده مرکز بسيج صداوسيما دو اثر متفاوت در ژانر دفاع مقدس و سينماي جنگي براي اکران در جشنواره فيلم فجر سال آينده دارد که قرار است به توليد برسد.
وي تصريح کرد: فيلم سينمايي «هاجر» با موضوع نمايش نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس يکي از اين آثار است که توسط يکي از کارگردانان موفق کشور کارگرداني مي‌شود و در حال حاضر در مرحله پيش‌توليد قرار دارد و در آن به نقش زنان در دوران دفاع مقدس اشاره مي‌شود.
فروغي افزود: فيلم ديگر مرکز بسيج صداوسيما با نام «تونل» به توليد مي‌رسد که روايت درگيري‌هاي کشور ايران و عراق در دوران دفاع مقدس است.
متن اين فيلم سينمايي براساس واقعيت نگارش شده و فيلمنامه آن جذاب است که توسط يکي از کارگردانان جوان و خلاق کشور اين کار توليد ‌مي‌شود. با برنامه‌ريزي انجام شده هر دو اثر سينمايي تا اواسط امسال به توليد مي‌رسد و در جشنواره فيلم فجر اکران مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار