کد خبر: 843276
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
عضو فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه اشخاص شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان را به رسميت نمي‌شناسد، گفت: هر كسي نمي‌تواند بگويد گزينه نهايي اصلاح‌طلبان براي انتخابات 96 را تعيين كرده‌ايم.
عضو فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه اشخاص شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان را به رسميت نمي‌شناسد، گفت: هر كسي نمي‌تواند بگويد گزينه نهايي اصلاح‌طلبان براي انتخابات 96 را تعيين كرده‌ايم.
به گزارش فارس، مصطفي كواكبيان نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ديروز در حاشيه جلسه علني مجلس در جمع خبرنگاران گفت:‌ شنيده‌ام برخي اعلام كرده‌اند كه فراكسيون اميد در انتخابات سال بعد از آقاي روحاني حمايت مي‌كند در حالي كه تا اين لحظه مجمع عمومي، شوراي مركزي و هيئت رئيسه اين فراكسيون جلسه‌‌اي در ارتباط با رياست‌جمهوري نداشته‌اند، هر چند ممكن است در نهايت به اين جمع‌بندي برسيم اما تا اين لحظه مجمع عمومي تشكيل نشده است. وي ادامه داد: ‌امروز (ديروز) در اين باره صحبت كرديم و قرار شد كه پس از تعطيلات نوروزي حتماً نشستي از سوي مجمع عمومي برگزار شود و درباره انتخابات نظر دهد. كواكبيان گفت: نكته ديگر درباره اينكه مي‌گويند گزينه نهايي اصلاح‌طلبان آقاي روحاني است مي‌خواهم بگويم كه چنين چيزي نيست چون شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات تا به حال هيچ نشستي درباره انتخابات نداشته است.
وي افزود: شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات متشكل از احزاب اصلاح‌طلب و شوراي عالي سياستگذاري اصلاح‌طلبان متشكل از اشخاص است كه ما آنها را به رسميت نشناخته‌ايم و گفته‌ايم كه شوراي هماهنگي بايد درباره كانديداي نهايي اصلاح‌طلبان نظر دهند كه اين شورا هم تا كنون هيچ نظري نداده است و بعداً در مورد آن صحبت مي‌كنيم. عضو فراكسيون اميد مجلس شوراي اسلامي گفت: علاوه بر اين حتي اگر شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات هم نظر دهد، ما 50 حزب اصلاح‌طلب خارج از شورا داريم از اين رو نبايد بگويم گزينه اصلاح‌طلبان را شوراي هماهنگي شوراي اصلاحات تعيين مي‌كند.
وي با تأكيد بر اينكه اصلاح‌طلبي يك گفتمان است و مطالبات و حساب و كتابي دارد، خاطر نشان كرد: هر كسي نمي‌تواند بگويد ما گزينه نهايي اصلاح‌طلبان را براي انتخابات رياست‌جمهوري تعيين كرده‌ايم.
كواكبيان درباره مراجعه خبرنگاران به وي و اين پرسش كه آيا در انتخابات رياست‌جمهوري كانديدا خواهد شد يا نه، گفت: كنگره حزب مردم‌سالاري مصوب كرد كه من وارد عرصه انتخابات شوم و شوراي مركزي حزب بر اين امر اصرار دارد اما بنده به آنها گفته‌ام در حال رايزني با بزرگان هستم و احتمالاً 15 فروردين كنفرانس مطبوعاتي خواهم گذاشت و موضوع قطعي مشخص خواهد شد، از اين رو فعلاً اينكه حضورم در انتخابات قطعي است يا نه را تكذيب مي‌كنم چراكه فعلاً در حال مشورت و رايزني هستم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار