کد خبر: 841670
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
ششمین نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان سنندجی با عنوان "رویای رنگی 6" در نگارخانه شهرداری سنندج دایر شد.
به گزارش جوان در کردستان، شامگاه روز یکشنبه و با حضور خانواده‌های کودکان هنرمند سنندجی ششمین نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان در نگارخانه سنه شهرداری سنندج دایر شد.

نمایشگاه نقاشی رویای رنگی ۶، مجموعه نقاشی از هنرآموزان آموزشگاه هنرهای تجسمی رویای رنگی با مربیگری نگین وکیلی کارشناس گرافیک است که از امروز تا 19 اسفندماه در صبح و بعدازظهر پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

وکیلی در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: نقاشی‌های حاضر این نمایشگاه بین ۳۰۰۰ نقاشی با تکنیک‌های مختلف توسط اساتید حوزه هنرهای تجسمی کشور آقایان بختیار سامه و مازیار طهماسبی از انجمن هنرهای تجسمی ایذه و تهران داوری شده‌اند.

وی افزود: در این نمایشگاه ۳۰۰ اثر برگزیده از کودکان بین سه سال تا ۱۶سال به نمایش گذاشته شده است و ششمین تجربه نمایشگاه گروهی کودکان در سنندج است که هر سال با استقبال گسترده‌تر هنرآموزان و خانواده‌های آنان همراه می‌شود.

وکیلی خاطرنشان کرد: در برگزاری این نمایشگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری سنندج و مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی کورده‌واری یاری‌گر ما بوده‌اند و امیدواریم روز به روز شاهد گسترش فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت کودکان در استان باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر