کد خبر: 841086
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
معاون مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي ناجا با بيان اينكه 85 درصد مجرمان سابقه‌دار يا رها شده‌اند يا از زندان مرتكب جرم مي‌شوند، از لغو مرخصي مجرمان سابقه‌دار تا پايان تعطيلات نوروزي خبر داد.
سرهنگ محمدرضا اكبري توضيح داد: يكي از برنامه‌هاي مهم ما در پايان سال در حوزه جعل و كلاهبرداري، آن‌گونه كه به سراسر كشور هم ابلاغ شده است، كنترل مجرمان است. وي به توافقات انجام شده با قوه قضائيه به منظور ايجاد امنيت شهروندان در ايام اسفند و نوروز، اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه ۸۵ درصد از مجرمان سابقه‌دار يا رها شده در زندان مرتكب جعل و كلاهبرداري شده‌اند، ادارات مبارزه با جعل و كلاهبرداري در سراسر كشور ضمن شناسايي و رصد مجرمان آنها را به صورت محسوس و غيرمحسوس تحت نظارت قرار مي‌دهند.

سرهنگ اكبري ادامه داد: به دليل خريدهاي نوروزي در اسفندماه تبادل پول، اسكناس، تراول چك و ارز بسيار فراوان صورت مي‌گيرد؛ بنابراين به دليل تراكم زياد مشتري و خريدار، دقت لازم كاهش مي‌يابد. افراد سودجو نيز با سوء‌استفاده از اين شرايط در مراكز تجاري، اقتصادي و فروشگاه‌ها مبادرت به ارائه اسكناس‌هاي جعلي هنگام خريد و فروش مي‌كنند.

معاون جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي ناجا، درباره خريد و فروش و تبادل اسكناس‌هايي كه از مشتري يا مشتري از مغازه‌داران دريافت مي‌كند، توصيه كرد: شهروندان با شناسايي پارامترهاي امنيتي، مراقبت كافي داشته باشند.  سرهنگ اكبري گفت: جلساتي با ستاد پيشگيري و مقابله با جعل وزارت كشور و بانك مركزي برگزار و در اين رابطه موضوعاتي مطرح شد كه اميدواريم پيگيري‌هاي مربوطه انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار