کد خبر: 840765
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
نماینده مردم اصفهان در مجلس :
برکناری و تغییر فرماندار در آستانه انتخابات کاراشتباهی در این شرایط است که کشور وارد فضای انتخابات شده است و این کار رنگ و بوی سیاسی دارد و نگران کننده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل هیات نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  میان دوره ای مجلس و شوراها در اصفهان اذعان داشت: هیات اجرایی انتخابات نیز در حال شکل گیری است لذا برکناری فرماندار در این شرایط که انتخابات وارد مرحله اجرا شده کار غیر معقول و غیر منطقی است.

حمید رضا فولادگر در مجلس با تاکید بر این که فرماندار سابق اصفهان تاکنون در طی دو دوره انتخابات هیچ کار تخلفی انجام نداده است تصریح کرد: در  طی برگزاری دو دوره انتخابات در زمان اقای کفیل هیچ تخلفی ثبت نشده است.

وی اضافه کرد:  با توجه به این که دولت اعلام می کند دولت اعتدالی است چرا در آستانه انتخابات اقدام به برکناری فرماندار می کند و تحمل ندارد و این موضوع جای سئوال دارد.

فولادگر ادامه داد : نمایندگان اصفهان  از تغییر فرماندار بسیار معترض هستند  و اعتراض  خود را تا بالاترین مراجع کشور اعلام کرده اند  چرا که این برکناری رنگ و بوی سیاسی دارد و باید دولت بی طرفی خود را در انتخابات حفظ کند و این موضوع نگران کننده است و من از زحمات کفیل فرماندار سابق اصفهان تشکر می کنم.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار