کد خبر: 840707
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
مسابقات نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با میزبانی شهرداری ارومیه از تیم پیکان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال سه شنبه 10 اسفند با برگزاری دیدارهایی در تهران و ارومیه پیگیری می‌شود.

شهرداری ارومیه که در بازی رفت در تهران با نتیحه 3 بر صفر برابر پیکان مغلوب شد در سالن غدیر ارومیه و در حضور تماشاگرانش پذیرای پیکان تهران است. ارومیه ای ها در بازی رفت عملکرد ضعیفی داشتند و تلاش میکنند با حمایت هواداران خود برابر حریف تهرانی خود پیروز شوند و کار را به بازی سوم بکشانند.

سعید معروف کاپیتان تیم پیکان که پیش از این در زادگاهش ارومیه بازی می‌کرد بازهم به خانه خود برمی گردد و برابر تماشاگران ارومیه ای وتیم سابقش قرار می‌گیرد.

با تصمیم سازمان لیگ سیستم ویدئو چک خانه والیبال به ارومیه منتقل می‌شود و این بازی با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.

در دیگر بازی نیمه نهایی نیز که از ساعت 16 در خانه والیبال آغاز می‌شود بانک سرمایه وسایپا به مصاف هم می‌روند. شاگردان مسعود آرمات در تیم سایپا با وجود اینکه در بازی رفت شروع خوبی داشتند اما در نهایت 3 بر یک بازی را به حریف خود واگذار کردند.

بانک سرمایه هم که مدافع عنوان قهرمانی است می‌خواهد در دومین بازی نیمه نهایی کار را به پایان برساند و صعودش را به فینال قطعی کند هرچند که بازیکنان سایپا که بدون استرس هستند کار را برای باتجربه های بانک سرمایه سخت می‌کنند.

برنامه مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال:

بانک سرمایه - سایپا ساعت 16 خانه والیبال

شهرداری ارومیه - پیکان تهران ساعت 16 سالن غدیر

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار