کد خبر: 840655
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی مطرح کرد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی گفت: آزمون آموزش غیرحضوری « محیط زیست و دولت سبز » و « راهنمای سفیران سلامت » در کانون پرورش فکری تبریز برگزار شد.
هادی یوسف‌زاده اظهار داشت: با حضور نزدیک به 100 نفر از کارکنان کانون پرورش فکری آذربایجان‌شرقی آزمون آموزش غیرحضوری « محیط زیست و دولت سبز » و « راهنمای سفیران سلامت » در کانون تبریز برگزار شد.

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی در راستای سلامت سرمایه‌های ارزشمند انسانی با هدف افزایش سطح دانش و اطلاعات کارمندان کانون پرورش فکری نسبت به شاخص‌های سلامت و اصول خود مراقبتی برگزار شد.

یوسف‌زاده ادامه داد: در دوره آموزش غیرحضوری « راهنمای سفیران سلامت » بانوان شاغل در کانون با مباحثی از قبیل خود مراقبتی و مهربانی، سلامت فردی، رژیم غذایی، نحوه استفاده مطلوب از خدمات بهداشتی، شناخت سالمندی و ... آشنا شدند.

یوسف‌زاده اضافه کرد: لزوم توجه به آلاینده‌های محیط زیست و راهکارهای جلوگیری از آلودکی آب، هوا و خاک همچین آشنایی با سازمان‌ها و قوانین حافظ محیط زیست و بررسی چالش‌های روبه رو در مسئله محیط زیست از مباحث دوره آموزش غیرحضوری محیط زیست و دولت سبز بود.

وی خاطرنشان کرد: دوره آموزش غیرحضوری محیط زیست و دولت سبز به مدت چهار ساعت آموزشی ویژه تمام کارکنان کانون و راهنمای سفیران سلامت ویژه بانوان شاغل در کانون و به مدت 6 ساعت برگزار شده است.

برنامه خود مراقبتی، پنجمین برنامه طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت است و دوره آموزشی راهنمای سفیران سلامت از دوره‌های آموزشی مصوبی است که دولت به منظور بهبود شایستگی‌های عمومی کارمندان، اجرای آن را در چارچوب نظام آموزش کارمندان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر