کد خبر: 839447
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مرد ميوه‌فروش كه متهم است در جريان ارتباط پنهاني با زن مورد علاقه‌اش، شوهر وي را به قتل رسانده است، براي دومين بار محاكمه شد.
به گزارش خبرنگار ما، 31 شهريورماه سال 92 به مأموران پليس‌تهران خبر رسيد كه مرد جواني خودش را در خانه‌‌اش حلق آويز كرده است. وقتي پليس در محل حاضر شد معلوم شد كه صحنه جرم به هم خورده و جسد از بالاي طناب‌دار به پايين منتقل شده است. ريحانه، همسر وي كه پليس را از ماجرا با خبر كرده بود، توضيح داد: صبح كه از خواب بيدار شدم شوهرم در خانه نبود. لباس‌هاي بيرون از خانه‌اش روي چوب لباسي بود. وقتي به حياط خانه رفتم، ديدم كه خودش را حلق آويز كرده است. خودم را به خانه برادر شوهرم رساندم و ماجرا را خبر دادم. بعد به خانه‌مان برگشتم و جسد را به پايين منتقل كردم. لحظاتي بعد هم خانواده شوهرم از راه رسيدند. بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني مشخص شد كه مرد جوان ابتدا با فشار بر عناصر حياتي گردنش خفه و سپس جسدش حلق‌آويز شده است. بعد از آن بود كه پرونده با موضوع قتل عمد تشكيل شد و ريحانه، همسر مقتول مورد تحقيق قرار گرفت.

 او در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و در شرح ماجرا گفت: شوهرم به مصرف موادمخدر اعتياد داشت و به خاطر همين با من بدرفتاري مي‌كرد. ما صاحب دو فرزند بوديم با اين حال وقتي به رفتارش ادامه داد با ميوه‌فروش محل آشنا شدم. مجتبي هم صاحب همسر و چند فرزند بود با اين حال به رابطه‌ام با او ادامه دادم تا اينكه شوهرم از ماجرا با خبر شد. شوهرم با مجتبي دوست بود و گاهي با هم مواد مي‌كشيدند با اين حال از من خواست او را به خانه بكشانم تا تنبيه‌‌اش كند. او تهديد كرد در صورتي كه به خواسته‌اش عمل نكنم من را خواهد كشت كه از ترس قبول كردم. آن روز وقتي مجتبي وارد شد، شوهرم از اتاق خواب بيرون آمد و با هم درگير شدند. شوهرم، مجتبي را برهنه كرد و نقاطي از بدنش را با سيخ داغ سوزاند و بعد او را از خانه بيرون كرد.
 
متهم ادامه داد: مدتي كه گذشت دوباره وارد رابطه با مرد ميوه‌فروش شدم. او كينه شوهرم را به دل گرفته بود و گفت كه هر طور كه شده از او انتقام خواهد گرفت. شب حادثه مقداري قرص به من داد و خواست پودر آن را داخل غذاي شوهرم بريزم كه اين كار را كردم. وقتي شوهرم غذا را خورد، خوابش برد. بعد هم ميوه‌فروش را خبر كردم كه وارد خانه‌مان شد و شوهرم را خفه كرد و پيكر بي‌جانش را حلق آويز كرد.

بعد از اعتراف ريحانه، مرد ميوه‌فروش هم بازداشت شد. او در بازجويي‌ها حرف‌هاي ريحانه را قبول كرد. با كامل شدن تحقيقات مرد ميوه‌فروش به اتهام مباشرت در قتل و ريحانه به اتهام معاونت در قتل پاي ميز محاكمه ايستادند. دو متهم، اما در اولين جلسه رسيدگي كه يك‌سال قبل در شعبه‌دهم دادگاه كيفري استان برگزار شد حرف‌هاي خود را تغيير داده و مدعي شدند كه مرد جوان خودكشي كرده است. هيئت قضايي، اما بعد از بررسي اوراق پرونده مجتبي را به قصاص و ريحانه را به 15 سال حبس محكوم كردند،اما رأي دادگاه با اعتراض متهمان در ديوان عالي كشور بررسي شد. قضات ديوان با قبول اعتراض متهمان، رأي دادگاه را نقض و پرونده براي رسيدگي به شعبه چهارم دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد. روز گذشته بعد از اينكه اولياي دم درخواست قصاص را مطرح كردند، مرد ميوه‌فروش در جايگاه قرار گرفت و گفت كه در ماجراي قتل نقش نداشته است. او گفت: مقتول يك‌بار من را با سيخ داغ تنبيه كرده بود، اما در ماجراي قتل او نقش نداشتم. ريحانه هم وقتي در جايگاه قرار گرفت، گفت: شوهرم سابقه خودكشي داشت. روز حادثه وقتي از خواب بيدار شدم متوجه شدم كه خودش را حلق‌آويز كرده است. هيئت قضايي بعد از شنيدن دفاعيات متهمان و وكلاي مدافع آنها وارد شور شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار