کد خبر: 839377
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
عضو شورای شهر اردبیل:
عضو شورای شهر اردبیل گفت: سال آینده باید تجهیز و تکمیل ایستگاه آتش نشانی و خرید نردبان 56 متری در اولویت مجموعه شهرداری و شورای شهر اردبیل قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سلامت صفری در جلسه شورای شهر اردبیل با اشاره به تقدیم بودجه سال 96 شهرداری به شورای شهر اظهار کرد: لایحه بودجه 96 باید به صورت واقعی و قابل تحقق مورد بررسی قرار گیرد که ضرورت دارد ما در بررسی لایحه بودجه تمام جوانب امر را در نظر بگیریم.

وی افزود: در باب فنی و عمرانی انتظار این است تا هدایت منابع مالی برای اجرا و تکمیل پروژه ها به صورت درست در اولویت قرار گیرد که انتظار می رود پروژه های نیمه تمام هر چه سریعتر به جهت رعایت حال شهروندان تکمیل شود.

عضو شورای شهر اردبیل مناسب سازی محیط شهری برای تردد راحت جانبازان و معلولین، تجهیز و تکمیل ایستگاه های آتش نشانی به امکانات جدیدو همچنین توسعه فضای سبز را در کنار خدمات شهری و جداسازی شبکه آبیاری فضای سبز از شرب را از دیگر اولویت های سال آینده شورا و شهرداری اعلام کرد.

صفری همچنین ضرورت مکان یابی برای احداث سرویس های بهداشتی عمومی و مبارزه با سگ های ولگرد را به شهرداری اردبیل یادآور شد و بیان داشت: ما سالانه بیش از 27 میلیارد تومان برای زیباسازی محیط شهری و جمع آوری پسماند و رفت و روب هزینه می کنیم اما خروجی این کار اسباب رضایت شهروندان را فراهم نکرده که ضرورت دارد با اصلاح ساختار در این حوزه بتوان با نوآوری در مدیریت و ارتقای کیفیت نیروی انسانی به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

وی جایگاه توسعه برنامه های آموزشی و پژوهشی را در فعالیت های زیربنایی شهرداری مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: شورای چهارم به این حوزه توجه جدی دارد به طوری که با راه اندازی دانشگاه علمی – کاربردی و مرکز پژوهش های شهرداری تلاش می کند تا کارهای عمرانی و خدماتی برپایه نظام آموزشی و پژوهشی دقیق انجام شود.

عضو شورای شهر اردبیل اهمیت توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و انجام مطالعه پارک سوار میدان امام حسین اردبیل را یادآور شد و اظهار داشت: بعد از پایان برنامه پنج ساله شهرداری در سال جاری برنامه سال آینده بر مبنای الگوهای تعریف شده وزارت کشور تهیه و تدوین می شود که امیدواریم به سمت شهرداری الکترونیک و امکان سنجی برای طرح های سرمایه گذاری حرکت کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر