کد خبر: 839358
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تأکید کرد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ، فرهنگ ایثار و شهادت را برترین اصل برای کسب رشد اجتماعی عنوان کرد و افزود : بی‌شک این فرهنگ برترین اصل برای کسب رشد اجتماعی محسوب می‌شود و شهادت که نتیجه سلامتی روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است، مقاومت و پویایی جامعه را به دنبال دارد.

ابراهیم طاهرنژاد در جلسه‌ی شورای استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر تمامی شهدا و ایثارگران و تسلیت ایام عزاداری حضرت فاطمه‌ی زهرا سلام‌الله علیها و قدردانی از تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران و زحمت کشان بیان داشت : فرهنگ ایثار و شهادت با هویت قدسی خود توانایی سرشاری را در متأثر ساختن نهادهای اجتماعی و ساختارهای سیاسی به انضمام بافت فرهنگی جامعه دارا است.

 وی در ادامه بابیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت برترین اصل برای کسب رشد اجتماعی می‌باشد تصریح کرد : بی‌شک این فرهنگ برترین اصل برای کسب رشد اجتماعی محسوب می‌شود و شهادت که نتیجه سلامتی روان، روحیه شجاعت و انتخاب آگاهانه است، مقاومت و پویایی جامعه را به دنبال دارد.

طاهرنژاد گفت: ریشه در قدرت، صبر و استقامت و مبارزه با کفر دارد و این عوامل درمجموع مقاومت جامعه را بالابرده و اجتماع را محرک و پویا می‌سازد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار