کد خبر: 839295
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
سازمان مديريت بحران كشور هشدار داد
سازمان مديريت بحران كشور با اشاره به سامانه بارشي فعال در كشور از احتمال آبگرفتگي معابر عمومي، سيلابي شدن مسيل‌ها و رودخانه‌هاي فصلي، لغزندگي جاده‌ها، كاهش ديد افقي و اختلال در تردد جاده‌هاي كوهستاني به دليل بارش برف و مه‌آلودگي خبر داد.
بر اساس اطلاعيه صادره با ورود سامانه بارشي فعال از غرب و جنوب غرب، آسمان اكثر استان‌هاي كشور نيمه ابري تا ابري، بارش باران، گاهي رگبار موقت همراه با رعدو برق، در ارتفاعات و مناطق مرتفع و سردسير بارش برف، وزش باد و به دنبال آن در پاره‌اي مناطق احتمال آبگرفتگي معابر عمومي، سيلابي شدن مسيل‌ها و رودخانه‌هاي فصلي، لغزندگي جاده‌ها، كاهش ديد افقي و اختلال در تردد جاده‌هاي كوهستاني به دليل بارش برف و مه‌آلودگي پيش‌بيني مي‌شود.
در بخش ديگري از اين اطلاعيه آمده است: با وجود هماهنگي با كارگروه تخصصي تأمين سوخت و مواد نفتي از هموطنان عزيز درخواست مي‌شود با توجه به برودت هوا در مصرف انرژي به‌ويژه گاز نهايت دقت و مراقبت را به‌كار برند تا هموطنان شريف در سراسر كشور از اين نعمت بهره‌مند شوند.
همچنين سازمان مديريت بحران گفته است: در صورت اجتناب‌ناپذيري سفر، همراه داشتن تجهيزات زمستانه از جمله زنجير چرخ، پوشاك گرم و سوخت كافي و تجهيزات ايمني براي تمام رانندگاني كه قصد تردد در محورهاي كوهستاني دارند، ضروري است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار