کد خبر: 839194
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸

مجدآرا

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی از عقد تفاهم‌نامه همکاری این فدراسیون با فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های همگانی و شماری از رییسان فدراسیون‌های پیش‌رو جهان در جهت توسعه ورزش همگانی در این همایش خبر داد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، علی مجدآرا در حاشیه برگزاری دومین همایش بین‌المللی ورزش همگانی، افزود: این فدراسیون بیش‌ترین فعالیت را در بخش آموزش و کارآفرینی داشته است و سعی کرده‌ایم با تمرکز بر بخش آموزش بتوانیم در جهت توسعه ورزش همگانی گام موثری برداریم. هم‌چنین در بخش ورزش همگانی بانوان نیز به صورت سازمان یافته حرکت کردیم تا در این زمینه نیز فعالیت‌های گسترده‌ای را در جهت توسعه ورزش همگانی در بخش بانوان داشته باشیم.

او خاطرنشان کرد: در این همایش 600 مقاله از بخش داخلی و خارجی به دبیرخانه این همایش رسیده است که جای بسیار خوشحالی است و هم‌چنین در جریان دو روز برگزاری این همایش شش کارگاه و شش نشست تخصصی بر پا خواهیم کرد.

مجدآرا در پایان تصریح کرد: فدراسیون ورزش همگانی چون بر مبنای برنامه محوری است در سال جاری توانسته حداقل 50 درصد از مردم را به سمت انجام فعالیت‌های بدنی تشویق کند و با اجرای چشم‌انداز سند 1404 تلاش کردیم تا فعالیت‌های خوبی را در جهت توسعه ورزش همگانی در کل کشور داشته باشیم. این فدراسیون در حال‌ حاضر با بیش از 50 رشته در قالب انجمن و کمیته‌ تلاش کرده است برنامه‌های هدفمند و خوبی را در جهت همگانی کردن ورزش ارائه دهد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار