کد خبر: 839151
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
امام جمعه هشترود:
امام جمعه هشترود گفت: فتنه‌گران تا زمانی که به گناه خود اقرار نکرده‌اند و جبران گناه خود نکنند، نمی‌توانند وارد حکومت و نظام شوند زیرا خط قرمز نظام فتنه و فتنه‌گران هستند.

 حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: قیام تاریخی آذربایجان در 29 بهمن 56 باعث شد رژیم سفاک ستم‌شاهی متزلزل شود و طومار رژیم و استبداد بهم بخورد و از هم متلاشی بشود.

وی گفت: مردم آذربایجان نقش‌های بی‌بدیلی در طول تاریخ داشته‌اند که قیام مردم آذربایجان در 29 بهمن 56 نمونه‌ای از به تثبیت رساندن انقلاب بود.

خطیب جمعه هشترود به دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: فرمایشات ایشان نقشه راه برای همگان است.

وی به سخنان ایشان در مورد آشتی ملی اشاره کرد و گفت: مردم همه با هم حول محور ولایت هستند و با اتحاد خود دنیا را خیره کرده‌اند.

خطیب جمعه هشترود تصریح کرد: عده‌ای در فتنه 88 با تمام قدرت و امکانات آمریکایی به میدان آمدند و در مقابل نظام و ملت ایستادند و کشور را تا پرتگاه سخت به پیش بردند حالا دم از آشتی ملی می‌زنند.

امام جمعه هشترود ادامه داد: مردم با حمایت ولی فقیه و رهبری در مقابل آنها ایستادند و ثابت کردند که عاشق ایران و رهبری هستند.

حجت‌الاسلام رحیمی گفت: فتنه‌گران حالا که می‌بینند ملت آنها را به زباله‌دان تاریخ فرستاده است، می‌خواهند جای ظالم را با مظلوم عوض کنند اما آنها زیر علم آمریکا و صهیونیست‌ها رفتند و در نظر ملت تا ابد ذلیل هستند.

وی تصریح کرد: عده‌ای در فتنه 88 که از انقلاب نفع برده بودند به خاطر منافع خود به اسلام، اهل بیت و مساجد بی‌حرمتی کرده و هزینه سنگینی به کشور تحمیل کردند حالا با چه رویی می‌خواهند بگویند آشتی ملی باید صورت گیرد.

حجت‌الاسلام رحیمی خاطرنشان کرد: فتنه‌گران تا زمانی که به گناه خود اقرار نکرده‌اند و جبران گناه خود نکنند، نمی‌توانند وارد حکومت و نظام شوند زیرا خط قرمز نظام فتنه و فتنه‌گران هستند.

وی به خصلت متقین نیز اشاره کرد و گفت: اهل تقوا اهل کرم و حب هستند و مومنان باید اهل تقوا باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر