کد خبر: 838943
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
محمود صادقي، نماينده مردم شريف تهران از ليست 30 نفره اميد دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در تازه‌ترين توئيت خود پستي منتشر كرد كه نه تنها خوشایند نبود، بلكه به سؤالات مختلف هم ختم شد.
گندم زماني
وي با انتشار عكسي از جعبه يك موبايل هوشمند خارجي در اين پست به جلسه اعضاي كميسيون آموزش مجلس با شوراي عالي فضاي مجازي اشاره كرده و نوشته است كه اين شورا به هريك از اعضاي كميسيون يك گوشي موبايل هديه داده است.
البته صادقي در ابتداي جمله توييت شده خود صرف ناهار در جمع اعضاي كميسيون و شوراي عالي فضاي مجازي را هم از قلم نينداخته است.

جدا از زير سؤال رفتن واژه مظلوم و بي‌پناهي به نام «توليد ملي» كه برخي افراد تنها در بزنگاه‌هاي مختلف حيات بخش سياسي و مديريتي به آن متوسل مي‌شوند، اين بنده خدا در ادامه نگارش توضيحات خود، كاربران را در ابهام دريافت يا عدم دريافت اين هديه رها كرده است. البته از قديم گفتند، هديه را كه پس نمي‌دهند!

گفتيم هديه را پس نمي‌دهند ياد اين افتاديم كه در جريان پرونده برخي متخلفان حقوق‌هاي نجومي در دادگاه هم تعدادي تمايلي به پس دادن مبالغ نشدند و به زور بايد آن را مطالبه كرد.
به هر حال ظاهراً قرار است هر كس به نوعي سهم خود از انقلاب را بگيرد، شايد در اصل دريافت اين تعلقات يا همان هدايا تفاوت چنداني وجود نداشته باشد بلكه آنچه قابل اهميت بوده انواع اين هدايا است.

راستي شايد بد نباشد مابقي اين هدايا هم از سوي ديگر دريافت كنندگان، نهاد‌ها و سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها و... به نمايش گذاشته شود. هر چند كه به هديه خمس تعلق نمي‌گيرد، اما پيشنهاد مي‌دهيم علاوه بر اشتراك گذاري تصاوير هداياي دريافتي كه به نظر امري پسنديده و صادقانه ديده مي‌شود، اصل هدايا را هم با نيازمندان به اشتراك بگذاريد تا آنها هم سهم خود از انقلاب را گرفته باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار