کد خبر: 838564
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱
فرماندار گرمی:
فرماندار شهرستان گرمی گفت: تا پایان امسال نخستین نیروگاه حرارتی CHP استان در شهرستان گرمی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،ابراهیم امامی در بازدید از نخستین نیروگاه حرارتی CHP در گرمی اظهار داشت: با توجه به این‌که نخستین نیروگاه حرارتی CHP استان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در دست احداث است، پیش‌بینی می‌شود که تا پایان امسال این نیروگاه در شهرستان گرمی  به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: خوشبختانه این نیروگاه در حال حاضر 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون 12 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این نیروگاه اختصاص یافته که امیدواریم پس از بهره‌برداری از این نیروگاه شاهد رشد و توسعه منطقه در حوزه برق باشیم و به اهداف مورد نظر در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

فرماندار شهرستان گرمی گفت: این نیروگاه با هدف تولید 7 مگاوات برق احداث می‌شود که برای این طرح یک هزار متر مربع زمین در بخش انگوت در نظر گرفته شده و به طور حتم می‌تواند با تامین برق مورد نیاز در زمینه‌های مختلف تحول عظیمی در منطقه ایجاد کند و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

امامی بیان کرد:  با احداث نیروگاه حرارتی و تکمیل پست نصیرلوی گرمی علاوه بر رفع افت ولتاژ و تامین نیاز برقی بزرگترین کارخانه شیرآلات بهداشتی خاورمیانه و نیاز گرمی به برق صنعتی برای توسعه کارخانجات مرتفع می‌شود که به طور حتم از این طریق شاهد بهبود وضعیت جامعه و رشد و توسعه منطقه خواهیم بود.

امامی تصریح کرد: برای خرید تضمینی برق تولیدی نیروگاه‌های بخش خصوصی توسط شرکت توانیر قراردادی عقد شده و برق تولیدی نیروگاه حرارتی گرمی نیز پس از تکمیل به صورت تضمینی خرید و واردمدار می‌شود که هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

فرماندار شهرستان گرمی افزود: امیدواریم با تکمیل و بهره‌برداری این نیروگاه شاهد برطرف شدن مطالبات و خواسته‌های مردم باشیم و به اهداف خود در راستای رسیدن به رشد و توسعه استان برسیم و از ظرفیت این نیروگاه برای رشد اقتصادی منطقه استفاده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر