کد خبر: 838529
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
امام جمعه تبریز:
امام جمعه تبریز با باین اینکه همه باید از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حریم ولایت و امامت حمایت کنند، گفت: اماکن مقدس، مراکز معنویت و استکبار ستیزی در هر دوران بوده است.
آیت‌الله محسن مجتهدشبستری  در دیدار اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌شرقی حفظ و مرمت اماکن مقدس را یک امر ضروری دانست و اظهار داشت: بازسازی و مرمت عتبات عالیات مصداق بارز آیه شریفه وَمَنْ یُعَظِّمَ شعائِرَ اللّه فَإنَّها مِن تَقْوی القلوب .. و خدمت به مومنان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این نهاد ارزشمند معنوی ابراز داشت: توجه و تلاش بیش از پیش برای بازسازی و مرمت اماکن مقدس لازم است، اماکن مقدس مراکز معنویت، ایمان و مسیر حرکت تشیع در ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار در هر دوران بوده است.

امام جمعه تبریز با تقدیر از فعالیت‌های ارزشمند ستاد باسازی عتبات عالیات گفت: توجه به نگهداری و بازسازی بناهای مقدس مصداق بارز حفظ و تعظیم شعائر و ترویج دین مبین اسلام است، از این رو باید به آن توجه جدی داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به روایات فراوان وارده در رابطه با زیارت قبور ائمه اطهار (ع) خاطرنشان کرد: تشرف به اماکن مقدس اسلامی فرصتی برای شناخت و معرفت به ائمه است، از این فرصت باید برای بازنگری در احوالات ائمه معصومین (ع)و تدبر در آموزه‌های ارزشمند آنان استفاده کرد.

آیت‌الله مجتهدشبستری با اشاره به مقابله جبهه مقاومت اسلامی در منطقه با تروریست‌های دست‌نشانده وهابیت و غرب گفت: همه باید هر آنچه در توان دارند را در مسیر حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حریم ولایت و امامت به کار گیرند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اولویت کمک‌رسانی به مسلمانان جنگ‌زده و جبهه مقاومت خاطرنشان کردد: با وجود اهتمام امت مسلمان برای حمایت از هم‌کیشان درگیر تروریسم، در سالیان گذشته عنایت قابل تقدیری در خصوص اهدای نذورات به اماکن مقدس شده و حمایت مناسبی صورت گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر