کد خبر: 837864
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
فرمانده نیروى دریایی ارتش جمهورى اسلامى ایران:
فرمانده نیروى دریایی ارتش جمهورى اسلامى ایران با بیان اینکه در سایه‌ انقلاب اسلامی و حمایت مردم امروز ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده است، گفت: هیچ تصمیمی بدون تائید کشورمان به مرحله‌ی اجرا گذاشته نمی‌شود.
امیر سرتیپ حبیب‌الله سیاری  در راهپیمایی 22 بهمن تبریز در سه راه طالقانی تبریز ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه(س) و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: نمود حضور هرساله مردم در راهپیمایی 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب این است که مردم تا آخرین نفس پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند و هرساله این حضور آنها پررنگ‌تر می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: هر سال همه شاهد هستند که راهپیمایی 22 بهمن گسترده‌تر و باصلابت‌تر از گذشته برگزار می‌شود و این امر نشان‌دهنده این است که مردم پشتیبان انقلاب هستند و با ارزش‌های انقلاب خو گرفته‌اند.

دریادار سیاری تصریح کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهند که از ارزش‌های انقلاب دفاع می‌کنند و قطعاً حضور آنها امسال گسترده‌تر از قبل خواهد بود و این امر جلوه باشکوهی از انقلاب اسلامی توسط مردم به نمایش گذاشته می‌شود.

فرمانده نیروى دریایی ارتش جمهورى اسلامى ایران با اشاره به جایگاه امروز کشورمان در منطقه، بیان کرد: در سایه‌ انقلاب اسلامی و حمایت مردم امروز ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده است و هیچ تصمیمی بدون تائید کشورمان به مرحله‌ اجرا گذاشته نمی‌شود.
دریادار سیاری اظهار داشت: امروز یاوه‌گویی‌های آمریکا را مردم با حضورشان جواب دادند و دوباره تودهنی محکمی بر دشمنان انقلاب اسلامی زدند.
وی با بیان اینکه به نوبه خودم از شما به علت حضور پرشور تشکر می‌کنم، گفت: انقلاب ما ضداستکباری بوده و در مقابل استکبار قیام کرده است و همچنان ادامه خواهد داشت.
فرمانده نیروی دریایی ارتس با اشاره به شعار مستمر مردم ایران افزود: شعار "هیهات من‌الذله" شعاری جاودان برای انقلابیون است،اگر بخواهیم عظمت انقلاب را نشان دهیم باید به معنی مختلف استکبار توجه کرد.
وی ادامه داد: استکبار یعنی حق دیگران را خوردن و گرفتن جلوی پیشرفت مردم و رفتار مخالفانه فریبکاری، دروغگویی همچنین نادیده گرفتن منافع دیگران است.
دریادار سیاری با اشاره به اینکه همه خوی استکباری توسط طاغوت اول و دوم در کشور ما اجرا می‌شد، تصریح کرد: عامل سرسپرده و دست‌نشانده استکبار شاه و پدرش بودند که با تسلط استکبار بر کشور هیچ‌گاه به دنبال منافع کشور نبودند و ملت ما را تحقیر کرده به همه چیز ما توهین می‌کردند.

انقلاب متکی به حضور مردم

وی با تاکید بر اینکه دوران قبل از انقلاب، دوران گوش به فرمانی استکبار بود، افزود: تمام کارهای اجرایی‌ها کشور را استکبار انجام می‌داد و آن هم به خاطر نادانی شاه بود اما در ادامه و نجات کشور و مردم، امام راحل انقلاب کرد و با دست خالی اما با تکیه بر مردم، دین و آموزه‌های قرآنی، این انقلاب را شکل دادند و در کمال ناباوری پیروز شد و پایدار ماند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با یادآوری اینکه شاه با آن همه تجهیزات نتوانست در برابر انقلاب بماند، ادامه داد:انقلاب ما ویژگی‌های خود را دارد، اسلامی بودن، تکیه بر دین و مردم ویژگی‌های مهم آن است و برای منافع مردم تلاش می‌کند.

استکبار را زیر پا می‌گذاریم

وی گفت: همه این ویزگی‌ها مشت بر دهان استکبار است که آن را زیر پا گذاشته و ترسی به دا ندارین، دلیل این شور هم همین است و تودهنی به همه مخالفان است تا ثابت کند انفلاب یار و یاور دارد.
فرمانده نیروى دریایی ارتش  تاکید کرد: در جریان انقلاب و در اعتراضات قبل از پیروزی انقلاب و ۲۲ بهمن سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را دنبال کردند و دستاورد انقلاب نیز همین سه شعار است.
دریادار سیاری خاطرنشان کرد: پرسش مهم این است که آیا استکبار بعد از پایان نفوذش با سقوط شاه و نابودی منافع می‌نشیند و دست روی دست می‌گذارد یا تلاش برای حضور مجدد داشته و دارد که باید اذعان کرد دشمن تا امروز از هر ترفند و دسیسه برای بازگشت به عرصه قدرت در کشور ما به کار گرفته اما همواره به گل نشسته است.
وی یادآور شد: از ۲۲ بهمن ماه 57 تا امروز تمام ترفندها را به کار گرفت و شروع به اختلافات قومی و مذهبی در کشور کرد تا با ایجاد اختلاف بین قومیت‌ها، استقامت مردم را اهداف قرار دهد.

موج ترورها برای شکست مقاومت ایران

وی افزود: استکبار در اوایل انقلاب با موج ترور دست به کار شد و امروز ما ۱۷ هزار شهید ترور داریم اما باز کار به جایی نبرد.
دریادار سیاری گفت: سپس هشت سال جنگ را به کشور تحمیل کردند و احمقی به نام صدام را به کشور مسلط کردند که تا دندان مجهز شده بود تا انقلاب ما را از بین ببرد البته وعده ژاندارمی منطقه به وی داده بودند که به مدد الهی با بدترین شکست معادلاتشان به هم ریخت.
وی افزود: بعد از هشت سال دفاع مقدس، دشمن شکست خورد و عقب رانده شد،جنگی که دشمن تا بن دندان مسلط با اهداف توطئه‌طلبانه وارد آن شده بود و ۳۵ کشور جهان پشتش قرار گرفته بودند و انواع و اقسام تجهیزات و امکانات به‌روز را در اختیارش قرار می‌دادند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: نشانه‌های پیروزی حق بر باطل جهان را مبهوت کرد و الان باید متوجه باشند که آنها کجا هستند و ما به کجها رسیده‌ایم.

حضور مردم در صحنه برگ برنده انقلاب اسلامی

دریادار سیاری یادآور شد: ایران در حال حاضر در منطقه جایگاه اول را دارد، بدون حضور جمهوری اسلامی ایران کسی نمی‌تواند برای منطقه تصمیم بگیرد و همه فقط و فقط به خاطر حضور مردم بوده است.
وی با اشاره به اینکه از آذربایجان بالای ۱۰ هزار شهید داریم، گفت: هزاران نفر جانباز و آزاده تقدیم انقلاب شده تا انقلاب و با شرف و ناموس بماند تا بگوییم ما انفلابی هستیم و با تمام وجود دفاع می‌کنیم و امروز یاد همه شهدا به خصوص شهدای تبریز را گرامی می‌داریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه به تشریح وضعیت فعلی بعد از همه این توطئه پرداخت و افرود: دشمن ساکت نمانده و با ورود به موضوع اقتصادی، تحریم‌ها را افزایش داده تا با فشار اقتصادی حضور مردم در صحنه را کمرنگ کند و مردم را از نام جدا کند اما این ملت امروز با حضور پررنگ خود جواب دشمن را داد.

هنوز تهدیدها ادامه دارد

وی به ترفندها، شبیخون فرهنگی و جنگ نرم در کشور اشاره کرد و بیان داشت: دشمن در تلاش است تا ایران را در منطقه بی‌اثر کند ت بود و در این راه تمام توان خود را به کار گرفت اما باز موفق نشد، با این حال باید همواره هوشیار باشیم چرا که هنوز تهدیدها وجود دارد و هر روز تهدید جدیدی از راه می‌رسد.
وی تاکید کرد: این تهدیدها همیشه بوده و باید بدانیم باید در مقابل تهدیدها مانند سابق بایستیم.
دریادار سیاری با یادآوری فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص سوابق مردم غیور و انقلابی تبریز گفت: در همه این ماجراها و در طول تاریخ انقلاب، مردم تبریز جایگاه ویژه داشته‌اند و مایه افتخار و مباهات کشور هستند.
وی افزود: مردم آذربایجان همواره نشان دادند در هر حال و عرصه‌ای پیشرو و موقعیت‌شناس بوده و دلیر و انقلابی هستند،همه این خصوصیات در تاریخ این خطه از  مشروطیت و مبارزه با استعمار پیر انگلیس گرفته تا ۲۹ بهمن مشهود بوده و در مردم تبریز در آن پیشرو بوده‌اند.

حرکت تبریز در 29 بهمن کمر طاغوت را شکست

فرمانده نیروی دریایی ارتش متذکر شد: تطاهرات مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۵۶ بسیار اثرگذار بود که کمر دشمن را شکست.
دریادار سیاری به بصیرت تاکید کرد و گفت: این بصیرت مردم است که انقلاب تا به امروز پایدار بوده، بصیرت دینی، اخلاقی و سیاسی ما نیاز به چراغ راهنما دارد که ولایت‌مداری است و حرکت در راه ایشان نجات‌بخش بوده و هست.
فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: در مقابل سخنان اخیر رئیس جمهور جدید آمریکا، مردم با حضور خود بهترین پاسخ را به یاوه‌گویی دادند.
وی تاکید کرد: این ملت قهرمان با اتحاد، انسجام و همبستگی پیروز هر میدانی خواهند بود و هیچ‌گونه تهدیدی اثرگذار نبوده و نخواهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر