کد خبر: 837839
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن نشان مي‌دهد كه سخنان نابخردانه تازه به دوران رسيده‌ها نمي‌تواند بين مردم ايران و مسئولان فاصله بيندازد.
سردار سيد يحيي رحيم صفوي، مشاور عالي رهبر معظم انقلاب در مراسم سخنراني راهپيمايي ۲۲ بهمن اهواز گفت: حضور پرشور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن نشان مي‌دهد كه سخنان نابخردانه تازه به دوران رسيده‌ها هرگز نمي‌تواند بين مردم ايران و مسئولان فاصله بيندازد. امروز در جهاني زندگي مي‌كنيم كه از تعادل خارج شده و بنيادي ترين اصل در اين زمينه زمان و حركت است و در نهايت دگرگوني جهان در حال حاضر روندي بسيار شتابان تر از گذشته را طي مي‌كند. وي با اشاره به اينكه تحولات ايجاد شده در محيط منطقه و بين‌الملل پس از تقابل و چالش حاصل مي‌شود، بيان كرد: براي پيشروي مردم در آينده لازم است تا موارد اساسي و چالش‌هايي كه ما را تحت تأثير قرار مي‌دهد، بشناسيم. وي ادامه داد: شناخت روندها و رويدادها در كنار تدوين راهبردها و برنامه‌هاي كلان ميان مدت و بلند مدت و خارج شدن از چالش‌هاي فعلي كليدهايي طلايي براي رسيدن به پيشرفت و توسعه كشور هستند.

مشاور مقام معظم رهبري گفت: هم اكنون سواد سياسي و امنيتي كشور مهمترين فرصت در اختيار مسئولان به منظور برنامه ريزي براي پنج سال آينده كشور است كه به بركت خون شهدا و فداكاري جانبازان حاصل شده است. وي با اشاره به اينكه اين روند پيروزي انقلاب و شعار مردمسالاري ديني توقف ناپذير است، عنوان كرد: بيداري اسلامي تنها با تفسير قرآن نه بلكه با نگاه به پيام انقلاب اسلامي ايران محقق و تفسير مي‌شود. اين مقاومت مردمي تنها در سايه الگوگرفتن از انقلاب ايران شكل گرفته و امت، ملت و انقلاب ما يك الگو براي آزاديخواهان جهان شده است. مشاور رهبر معظم انقلاب اظهار كرد: دشمنان ايران و منطقه خصوصا مثلث شرارت يعني امريكا، انگليس و صهيونيست و همچنين نوكران تحت سلطه آنها نمي‌توانند براي ايران تهديد نظامي جدي ايجاد كنند چرا كه ايران آنقدر قوي و مقتدر شده كه بتواند از انقلاب و منافع ملي خود دفاع كند. صفوي ادامه داد: در صورت تهديد ايران قطعا ضربات غيرقابل تصوري را به دشمنان فرامنطقه‌اي وارد خواهيم كرد. مطمئنا اگر به قدرت درونزاي خود در همه بخش‌ها دست پيدا كنيم دشمنان ديگر حتي تهديدهاي لفظي را نخواهند داشت. وجود دو گفتمان در كشور كه موجب سردرگمي ملت مي‌شود اولين چالش پيش روي كشور است. مشاور رهبر معظم انقلاب تاكيد كرد: پروژه نفوذ عناصر انساني در دستگاه‌هاي مختلف فرهنگي، اقتصادي و سياسي كشور براي تصميم سازي‌هاي مورد قبول دشمن و متوقف كردن پيشرفت با ضربه از داخل نيز دومين چالش پيش روي كشور است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار