کد خبر: 837712
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان :
در پی غرق شد ن دو کودک در کانال آب حد فاصل دنارت اصفهانک، جسد یکی از کودکان پیدا شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه غرق شدگی دو کودک گفت: حوالی ساعت 16 روز گذشته یک مورد غرق شدگی به سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان اعلام شد.
محمد شریعتی افزود: این دو کودک از اتباع افغان روستای ردان، حدفاصل دنارت اصفهانک برای بازی به کنار کانال آب رفته بودند که کودک ۵ ساله به داخل کانال سقوط کرد و کودک ۱۰ ساله نیز برای نجات او خود را به آب انداخته بود.
وی گفت: در پی تلاش نیروهای امدادی و کسب اطلاعات اولیه حاکی از آن، دو کودک 5 و 10 ساله به داخل آب سقوط کرده بودند، ابتدا یکی از کودکان غرق شده و کودک دیگر برای نجات او به داخل آب پریده بود.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان افزود: بعد از وقوع این سانحه در همان لحظات اولیه پدر دو کودک نیز برای نجات فرزندانش وارد آب می شود و بعد از انجام تمام تلاش ها گزارش این سانحه را به سازمان آتش نشانی اطلاع داده می شود.
شریعتی عنوان کرد: در پی اعلام این گزارش بلافاصله دو ایستگاه اکیپ کمیته امداد و نجات به محل سانحه اعزام شدند و نیروهای امدادی آتش نشانی بعد از حضور در محل با شدت و فشار آب و در بین کانال ها با آب بندهایی که برای به جریان انداختن آب و ایجاد فشار بوده روبه رو می شوند.
وی بیان کرد: نیروهای امدادی سازمان آتش نشانی در قالب 2 اکیپ غواص 8 نفری وارد آب می شوند و داخل آب مسیر حدود 8 کیلومتری را  مورد بازبینی و ارزیابی قرار می دهند.
مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان اظهار کرد: بعد از انجام جستجو و امداد هنگام شب با توجه به موضوع بین المللی ورود ممنوع غواصان در شب به داخل آب، غواص های سازمان آتش نشانی با توجه به تعهداتی که دارند خطر را به جان خریده و شبانه وارد آب می شوند.
شریعتی بیان کرد: عملیات جستجو و امداد نیروهای غواص چند ساعت ادامه داشت و با روشن شدن هوا دوباره اکیپ غواصی و نیروهای کمکی به داخل آب رفتند و در مسیری که احتمال غرق شدگی کودک بود جستجو را ادامه دادند.
وی اظهار کرد: بعد از تلاش مداوم و عملیات جستجو در ساعت 8 صبح امروز جسد یکی از کودکان پیدا شد که و هم اکنون نیروهای آتش نشانی مشغول پیدا کردن کودک دوم در آب هستند.

Bottom of Form

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار