کد خبر: 837571
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
همزمان با سی و هشتمین بهار انقلاب؛
در هفتمین روز دهه مبارک فجر در سال 1395 بهره برداری از ساختمان اداره گاز نیک آباد، و آغاز احداث ساختمان های ادارات گاز محمدآباد و نصرآباد انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان  بیان داشت: ساختمان اداره گاز نیک آباد با مساحت 600 متر مربع زیربنا با هزینه ای بالغ بر17 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است .

مهندس علوی گفت:  شهرهای نیک آباد، محمد آباد ، نصر آباد، حسن آباد و اژیه و 21 روستای تابعه  تحت پوشش خدمات گازرسانی  منطقه 6 اصفهان می باشند که در حال حاضرنیک آباد و اژیه بهره مند از اداره گاز مستقل و  و محمد آباد و نصر آباد نیز طی سال آینده از این امکان بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 17 هزار و 470 مشترک گاز طبیعی در این شهرها و روستاها از نعمت گاز طبیعی برخواردار می باشند افزود: از این تعداد بالغ بر 8 هزار و 874 مشترک روستایی و 8 هزار و 587 مشترک شهری هستند.

مهندس علوی گفت: پروژه  احداث ساختمان اداره گاز محمدآباد با مساحت 130 متر مربع زیربنا و ساختمان اداره گاز نصرآباد با مساحت 130 متر مربع زیربنا  هر کدام با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد ریال طی یک سال آینده اجرا و آماده بهره برداری خواهند شد.

علوی بیان داشت:  تجهیز مناسب هر شهر به اداره گاز مستقل  کیفیت و سرعت  خدمات دهی به مشترکین را بالا می برد و رضایتمندی در مشترکین افزایش می یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار