کد خبر: 837556
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
معاون رئیس جمهور در اردبیل:
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته در حال حاضر ۱۶ کارگروه کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،شهیندخت مولاوردی در دیداربا نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار داشت: با توجه به این‌که دولت یازدهم تحقق مطالبات عمومی را در دستور کار خود قرار داده و با اقدامات زیربنایی و تدوین برنامه ششم توسعه تحقق آنها را برنامه‌ریزی کرده است، ولی با این حال متاسفانه این دستاوردها به خوبی اطلاع‌رسانی نشده است که امیدواریم بتوانیم از دهه مبارک فجر به عنوان فرصت مغتنمی برای ارائه این دستاوردها استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از اهداف مهم دولت یازدهم تحقق مطالبات و خواسته‌های قشر بانوان جامعه است که خوشبختانه تاکنون بسیار موفق عمل کرده و توانسته آن طور که باید جایگاه شایسته زنان را در جامعه نشان دهد و هم‌اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زنان توانسته‌اند در بسیاری از فعالیت‌های جامعه نقش مهم و اساسی داشته باشند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده گفت: عدالت جنسیتی از زمان آغاز فعالیت دولت یازدهم رعایت شده و تاکنون در بسیاری از عرصه‌های مدیریتی از ایده و افکار زنان استفاده شده و یا سمت‌های مدیریتی به آنان واگذار شده است که این موضوع در واقع می‌تواند نشان از اهمیت و توجه دولت یازدهم به قشر بانوان جامعه باشد.

مولاوردی بیان کرد: در حال حاضر در سطح کشور 16 کارگروه در شورای اجتماعی تشکیل شده که امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت این کارگروه‌ها آسیبهای اجتماعی را تا حد قابل توجهی کاهش داده و برای تحقق این موضوع نیازمند مشارکت و همکاری دستگاههای اجرایی مربوطه هستیم.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل کارگروه تعمیق باورهای دینی، بررسی آسیب‌های اجتماعی زنان و تعمیق باورهای دینی زنان در خانواده است که به طور حتم می‌تواند در کاهش آسیبهای اجتماعی بسیار خوب عمل کند و ما را در رسیدن به جامعه‌ای ایده‌آل و مطلوب رهنمون سازد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر