کد خبر: 837475
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
بیگی:
نماینده مجلس دهم گفت: اقدامات قبل و بعد از انتخابات ترامپ، ماهیت زشت و پلید آمریکا را به دست خودشان نمایان کرد و با این موضوعات نباید هیچ شک و تردیدی در اقدامات و رویکرد خصمانه آمریکایی ها علیه ایران داشته باشیم.
احمد علیرضابیگی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش، اظهار داشت: قطعا یکی از اصول سیاست خارجی آمریکایی‌ها، مقابله و تخاصم با جمهوری اسلامی است و این کشور با حضور هر رئیس جمهوری دست از این اقدامات بر نمی‌دارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: البته به نظر من اظهارات اخیرا ترامپ درباره ایران تنها مصرف داخلی داشته و برای اقناع بخشی از جامعه آمریکا مطرح شده است و رئیس جمهور جدید آمریکا به دنبال آن است که به مردم این کشور بگوید که آمریکا در دوران اوباما، نسبت به مقابله با ایران کوتاهی کرده است.

وی گفت: جمهوری اسلامی در روند 38 ساله پس از انقلاب اسلامی به همگان نشان داده که در برابر زیاده خواهی ابرقدرت ها کاملا ایستادگی کرده و با صلابت مسیر آرمانی خود را طی کرده است و ما امنیت و اقتدار کشور را مدیون همین صلابت می‌دانیم.

مردم در 22 بهمن بار دیگر نشان خواهند داد که از هیچ ابرقدرتی هراسی ندارند

علیرضابیگی تصریح کرد: مردم در 22 بهمن بار دیگر نشان خواهند داد که از هیچ ابرقدرتی هراسی ندارند و هیچ کشوری نمی‌تواند جمهوری اسلامی را تهدید کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت ظلم ستیز و استکبار ستیز، بارها چهره و ماهیت استکبار را نشان داد، حال برای عده ای چهره ایالات متحده یک جذابیت هایی داشت که اقدامات و اظهارات آن ها بر علیه ملت ایران، این مسائل را نیز خنثی کرد.

وی گفت: اقدامات قبل و بعد از انتخابات ترامپ، ماهیت زشت و پلید آمریکا را به دست خودشان نمایان کرد و با این موضوعات نباید هیچ شک و تردیدی در اقدامات و رویکرد خصمانه آمریکایی ها علیه ایران داشته باشیم.

گزارش فارس حاکی است، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش با اشاره به تداوم حرکت مؤمنانه، مقتدرانه، منطقی و سرشار از اعتماد به نفس ملت عزیز ایران تأکید کردند: اگر عقلانیت در ذیل امید و توکل به خدا به‌کار گرفته شود، یاری پروردگار را به همراه می آورد اما عقلانیت در سایه اعتماد به شیطان اکبر و قدرتهای مادی، فقط به سراب می‌رسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر