کد خبر: 837470
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
معاون عمرانی استاندارآذربایجان شرقی:
معاون عمرانی استاندارآذربایجانشرقی، کسب نشان مدیریت جهادی توسط شهردارتبریز را، آغاز فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت در تبریز دانست.
محمدصادق پورمهدی، با اظهار خرسندی از کسب این نشان توسط شهردارتبریز، گفت: توسعه تبریز طی سه سال گذشته، از دیدگاه مسوولین فرادستی نیز، پنهان نبوده و همین امر، موجب توجه ویژه آنان به اصول مدیریتی در مدیریت شهری تبریز بوده است.

وی ادامه داد: شهردارتبریز به عنوان سکاندار برنامه های شهری، همواره تمامی حوزه های مدیریتی شهر را مدنظر قرار داده و آن ها را همگام با ارزیابی نیازهای شهرطراحی و اجرا کرده است.

معاون عمرانی استاندار، همچنین تصریح کرد: امیدواریم با دریافت این نشان و دیگر افتخارات ملی و بین المللی برای تبریز، فصل جدیدی از عمران، آبادی و ارتقای سطح زندگی اجتماعی شهروندان را به همراه بیاورد؛ چرا که مدیریت جهادی، نیاز به همت مداوم و استمرار عملکردی دارد.

پورمهدی، همراهی شهردارتبریز با مدیریت استان و تعامل با شورای شهر را، از رموز موفقیت وی دانست و اظهار داشت: در سایه این تعامل ها و همکاری ها، شاهد توسعه تبریز بوده ایم و دریافت این نشان نیز، تصدیقی بر تعامل ها و پیشرفت های همه جانبه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر