کد خبر: 837145
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی:
نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز نخبگان شاهد و ایثارگر افتخاری برای تمام جامعه ما هستند و دانشجویان، هنرمندان، اعضای هیئت علمی و سایر نخبگان ایثارگر برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند.
به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز یکشنبه 17 بهمن‌ماه در مراسم افتتاح نمایشگاه «رویش دوباره» در موزه شهدا، ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: تمام روزهای دهه فجر یوم‌الله هستند و یادآور حماسه‌های بزرگی هستند که ملت ایران خلق کردند.
وی افزود: امام خمینی (ره) در برابر جریانی ایستاد که می‌کوشید مردم را از دین جدا کند، اما ایشان جوانانی را تربیت کرد که در دنیا نمونه شدند و قبل و بعد از انقلاب اسلامی در برابر تمام توطئه‌های دشمنان ایستادند و انقلاب اسلامی را حفظ کردند.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: روز 22 بهمن روز سرنوشت سازی برای کشور ما محسوب می‌شود و دشمنان ما همواره در تلاش هستند تا مردم را برای حضور در راهپیمایی این روز دلسرد کنند، چون این روز سمبل پیروزی مردم کشور ماست. با این‌حال مردم کشور ما در تمام سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در این راهپیمایی نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند و سال‌به‌سال بر حضور مردم در این مراسم افزوده شده است.
معاون رییس جمهوری افزود: مردم کشور ما در خط امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند و از دستاوردهای این نظام که به برکت خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران به دست آمده است، پاسداری می‌کنند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش پررنگ نخبگان شاهد و ایثارگر در جامعه ایران گفت: امروز این عزیزان افتخاری برای تمام جامعه ما هستند و بیش از 7 هزار نخبه ایثارگر برای کشورمان افتخارآفرینی می‌کنند.
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی افزود: امروز در نمایشگاه «رویش دوباره» شاهد آثار هنری نخبگان و سرآمدان ایثارگر هستیم؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره از نخبگان ایثارگر حمایت می‌کند تا ایثارگران در تمام عرصه‌ها در جامعه و کشورمان نقش‌آفرین باشند و امیدواریم روز به روز شاهد رشد و بالندگی بیشتر این عزیزان باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره اهمیت تعامل مثبت با ایثارگران گفت: در زمانی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان نماینده در بنیاد انتخاب شدم، ایشان فرمودند که سعی کنید در طول خدمت خود، با ایثارگران دیدارهای مستمر داشته باشید و از آنان سپاس‌گزاری کنید و با شرایط آن‌ها از نزدیک آشنا شوید.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: بر اساس همین فرمایش ایشان، طرحی با نام طرح سپاس در بنیاد راه‌اندازی شد که طی آن تمام مسئولان از جمله شخص رییس جمهوری به دیدار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران می‌روند. بر همین اساس در طول سال گذشته بیش از 400 هزار دیدار در غالب این طرح صورت گرفته است.
معاون رییس جمهوری در خصوص اثرات این طرح گفت: بخش عمده ایثارگران از انجام این طرح ابراز رضایت کرده‌اند و بخش کوچکی نیز خواسته‌هایی داشته‌اند که ممکن است به‌صورت کامل اجرایی نشده باشد که امیدواریم بتوانیم درخواست‌های معقول این عزیزان را اجرایی کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار