کد خبر: 837104
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: با توجه به این‌که موضوع ایمنی بسیار مهم و جدی است، بنابراین نیاز است که ایمن‌سازی ساختمانهای تجاری استان اردبیل توسط فرمانداران پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مجید خدابخش در جلسه پدافند غیرعامل که در سالن شیخ‌صفی‌ استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به این‌که موضوع ایمنی بسیار مهم و جدی است، بنابراین نیاز است که ایمن‌سازی ساختمان‌های تجاری استان اردبیل توسط فرمانداران پیگیری شود.

وی افزود: اولویت‌بندی ساختمان‌های غیرایمن یکی دیگر از اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد تا از این طریق عملیات مربوط به ایمن‌سازی براساس اولویت هر چه سریع‌تر انجام شود که به همین دلیل نیاز است که اماکن پرترددی همچون مساجد و مدارس در اولویت قرار گرفته و اصلاح شود و در این میان دستگاه‌های ناظر باید تذکرات لازم را ارائه دهند.

استاندار اردبیل گفت: تامین تجهیزات آتش‌نشانی یکی از موضوعاتی است که ما را با مشکلاتی اساسی مواجه کرده که باید مورد توجه مسئولان مربوطه واقع شود و اقدامات لازم توسط شورای شهر و شهرداری انجام شود تا بتوانیم آتش‌نشانی شهر اردبیل را مجهز کرده و برای مواقع بحرانی آماده‌ باشیم.

خدابخش بیان کرد: سه میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار برای خرید نردبان 56 متری اختصاص یافته که امیدواریم با تامین این نردبان بتوانیم مشکلات پیش‌روی خود را در مقابله با حوادث بحرانی و احتمالی و آتش‌سوزیها در سریع‌ترین زمان ممکن پیاده‌سازی کنیم.

وی تصریح کرد: مکان‌های غیرایمن نیز باید هر چه سریع‌تر اقدامات ایمن‌سازی را انجام دهند و در غیر این ‌صورت با برخوردهای قانونی مواجه خواهند شد، چرا که حادثه پلاسکو یک عبرت و تجربه تلخی برای همه ما بود که باید مورد توجه واقع شود تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر