کد خبر: 836661
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۴
مشاور مدیر کل و مسئول هماهنگی ایثارگران راه و شهرسازی اردبیل:
مشاور مدیر کل و مسئول هماهنگی ایثارگران راه و شهرسازی اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر خانواده های شهدای شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تجلیل می شوند.

اباذر اصغریه لو در گفتگو با خبرنگار جوان آنلاین در اردبیل اظهار کرد: این مراسم با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل و کارکنان راه و شهرسازی برگزار شده تا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از این خانواده های شهدا تجلیل شود.

وی افزود: به میمنت این ایام تقدیر از خانواده های شهدای پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

مشاور مدیر کل و مسئول هماهنگی ایثارگران راه و شهرسازی اردبیل در مورد ایثارگران شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به تعداد 95 نفر خاطرنشان کرد: 48 نفر از این ایثارگران رزمنده، 18 نفر جانباز، 3 نفر آزاده، 24 خانواده معظم شهدا و دو شهید همکار داریم که ما خدمت به این ایثارگران را یک نعمت ارزشمند و فرصتی مغتنم می دانیم.

اصغریه لو از ایجاد بانک اطلاعات مربوط به ایثارگران در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد و بیان داشت: دعوت 5 نفر از همکاران بازنشسته رزمندگان دوران دفاع مقدس و مصاحبه با آنها به همراه تهیه اسناد و تکمیل مدارک مربوط به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ارسال آن به وزارت راه و شهرسازی را اجرایی کردیم.

وی با ارائه اهم فعالیت ها و عملکرد امور ایثارگران راه و شهرسازی استان اردبیل در سال جاری گفت: تقدیر از جانبازان گرانقدر شاغل در روز میلاد ابوالفضل العباس(ع)، تجلیل از آزادگان سرافراز در روز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تجلیل و اهدای لوح به رزمندگان همکار در هفته دفاع مقدس انجام شده است.

وی دیدار و تجلیل از جانباز گرانقدر قطع نخاع حاج ناصر دستاری را یادآور شد و افزود: دیدار با خانواده شهید همکار معصوم پناهی و رسیدگی و رفع مشکلات آنان انجام شده است.

اصغریه لو ادامه داد: طراحی، تهیه و نصب فلکس سرداران گرانقدر شهیدان محمد بنی هاشم، بنامعلی محمدزاده و خدمتعلی رجبی در سه محور خروجی بزرگراه های اردبیل با هماهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل به انجام رسیده است.

وی برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا و مداحی در ایام محرم و صفر، همکاری با ایستگاه صلواتی نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای 4 توسط بسیجیان و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل را به همراه حضور در جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران در استانداری را از جمله فعالیت های امور ایثارگران راه و شهرسازی استان اردبیل اعلام کرد.

مشاور مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: حضور ایثارگران راه و شهرسازی در مراسمات ملی و مذهبی و غبارروبی مزار شهدا به همراه راهگشایی و رسیدگی به مشکلات جانبازان و ایثارگران مراجعه کننده به اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در سال جاری جزو فعالیت ها و عملکردها بوده است.

اصغریه لو به برگزاری یادواره شهدای اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: این یادواره در گرامی داشت هفته بسیج و با حضور مشاوران ایثارگر ادارات همراه با دعوت از یادگار دوران دفاع مقدس سردار جلیل بابازاده و سخنرانی او برگزار شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر