کد خبر: 836439
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تأکید کرد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اعلام اینکه مراسم میهمانی لاله‌ها پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است اعلام داشت : 168 گلزار استان البرز غبارروبی و گل‌باران خواهد شد .

مهندس طاهرنژاد با اشاره به این نکته که برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها زنده کردن یاد و نام و خاطر شهدای عزیز و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است بیان داشت : شهيدان معزز، جانبازان سرافراز، آزادگان گران‌قدر و فجر آفرینان سلحشور در پيروزي، تثبيت و اقتدار انقلاب اسلامي نقش بي‌بديلي را ايفا كردند که برگزاری مراسماتی همچون میهمانی لاله‌ها وظیفه‌ی کوچکی در قبال ایثارگری و فداکاری شهدا و جانبازان در ادوار گوناگون است .

وی در ادامه تصریح کرد : در همین راستا و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ، باهدف تجليل و تكريم از مقام شامخ شهدا و خانواده‌هاي معظم آنان مراسم مهمانی لاله‌ها ، گل‌باران ، عطرافشانی و غبارروبی از مزار شهدا پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه هم‌زمان در 168 گلزار شهدای استان البرز برگزار می‌گردد .

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود : مراسم متمرکز از ساعت 14در گلزار شهدای امام‌زاده محمد علیه‌السلام با حضور مسئولین لشکری و استانی ، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد که امیدواریم امت حزب‌الله و شهیدپرور البرز بار دیگر با حضور خود سبب عزتمندی کشور شویم و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کنیم انشاء الله .

شایان‌ذکر است سخنرانی ، مداحی در وصف شهدا ، اجرای گروه سرود دانش آموزان شاهد و ایثارگران برنامه‌های اجرایی فردا بعدازظهر میباشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار