کد خبر: 836057
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: سرمایه‌گذاران بخش گردشگری شهرستان سرعین حمایت می‌شوند و در حال حاضر جذب سرمایه‌گذار هدف اصلی دولت یازدهم در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل،مجید خدابخش در آئین افتتاح مجتمع آبدرمانی کوهستان خاتم و طرح‌های دهه مبارک فجر در شهرستان سرعین اظهار داشت: سرمایه‌گذاران بخش گردشگری شهرستان سرعین حمایت می‌شوند و در حال حاضر جذب سرمایه‌گذار هدف اصلی دولت یازدهم در این شهرستان است.

وی افزود: با توجه به این‌که برگزاری جلسات می‌تواند مشکلات سرمایه‌گذاران را برطرف نماید، بنابراین در حال حاضر برگزاری جلسات متعددی را برای سرمایه‌گذاری‌های نیمه‌تمام منطقه در دستور کار قرار دادیم و پس از شناسایی مشکلات و موانع موجود سرمایه‌گذاران مجددا فعالیت خود را آغاز کردند.

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر شهرستان سرعین میزبانی مسابقات و رویدادهای بین‌المللی را برعهده گرفته که این موضوع گام بزرگی در راستای توسعه و پیشرفت منطقه است و در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم در ارتباط با برگزاری مسابقات ورزشی در اردیبهشت ماه سال آینده انجام شده است.

خدابخش تصریح کرد: ایجاد زیرساخت‌های مناسب  برای جذب سرمایه‌گذاران در بخش گردشگری یکی از اهداف مهم دولت یازدهم است، چرا که اگر بتوانیم بخش گردشگری منطقه را توسعه بخشیم به طور حتم فرصت‌های شغلی مناسب و فعالیت‌های خوبی در این شهرستان به وقوع خواهد پیوست.

وی بیان کرد: امیدواریم مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شوند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند تا بتوانیم به اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر