کد خبر: 835844
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان خبر داد:
مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان درجمع خبرنگاران رسانه ها اظهارداشت : از پنج میلیون و800هزار نفر جمعیت استان بیش از سه میلیون و300هزارنفر ( 65درصد) بیمه هستند

دادخواه باتاکید بر بخشودگی 100درصد جرائم کارفرماهای خوش حساب افزود: کلیه کارگاه های صنفی تولیدی ، معدنی، خدماتی ، صنعتی ،دولتی وغیردولتی ازتاریخ 19/دی ماه سالجاری لغایت15 فروردین سال آینده می توانند از این مصوبه بهره مند شوند

وی افزود: تا پایان سال جاری دفترچه‌های  بیمه در درمان مستقیم حذف ودر مراکز درمانی سازمان ارائه خدمات بیمه ای با صدور کارت  به صورت الکترونیکی انجام می شود

وی اذعان نمود : برای سهولت در امور بیمه ای وکاهش مراجعات بیمه شده گان وکارفرمایان خدمات صورت حساب بدهی  مشاهده سوابق ، بارسی کارگاه  بصورت الکترنیکی انجام می شود وتحقق دولت الکترنیکی نیازمند مشارکت وهمکاری  جامع است که وظیفه فرهنگ‌سازی آن بر عهده رسانه‌ها است.

درادامه مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان  بیان نمود: باید مشکلات را باگفتمان منطقی حل کنیم و با همدلی که در شورای درمان وجود دارد هرگونه سوء رفتار که در مراکز درمانی اصفهان رخ دهد با برخورد ما روبه‌رو خواهد شد.

علی اعتصام‌پور بیان کرد: ساختمان بخش آنژیوگرافی بیمارستان دکتر شریعتی به بهره‌برداری رسید و امیدواریم در بخش هتلینگ آن بتوانیم گام برداریم؛ بخش سی‌تی‌اسکن و پاویون در طی 2 سال و نیم در بخش‌های مختلف در هر سه بیمارستان ما مقیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بیمارستان دکتر غرضی طرح هتلینگ را پیاده کردیم که به معنای ارتقای فرایند آسایش بیمار است؛ پارک کودک، آب‌نما، مسجد در این بیمارستان راه‌اندازی شده است؛ 5 هزار متر پلی کلینیک که امیدواریم در ابتدای سال 96 افتتاح شود.

اعتصام‌پور گفت: مرکزی در جوار زاینده‌رود آماده شده که قبلاً خانه کبوتران بود به مرکز آموزش و پژوهش شد؛ پژوهشکده رفاه و سلامت با همکاری دانشگاه آزاد نجف‌آباد در کنار بیمارستان شریعتی آماده شده است.

وی در رابطه با بیمارستان «میلاد 4» اذعان کرد: مدیرکل سازمان به استاندار قول داد چهار ماه دیگر بیمارستان میلاد 4 را کلنگ زنی کند تا شروع ساخت این بیمارستان انجام شود؛ نقشه‌های آن که تاکنون آماده شده است که بر اساس معماری اصفهان است.  مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان تأکید کرد: به پیشنهاد ما اولین شورای درمان کشور در اصفهان شکل گرفت چرا که معتقدیم راهی برای مشکلات به غیر از گفت‌وگو وجود ندارد.

اعتصام‌پور باتاکید براینکه جلسه استانداری منوط به پرداخت وجه ای نشده افزود: طبق روال معمول پرداختی ها 25با  میلیارد تومان اول دی ماه و 25 میلیارد دیگر که مصادف با روز جلسه راه گشایی دراستانداری اصفهان شدواریز گردید که ما بر اساس قولی که به دانشگاه دادیم صورت گرفت و در مورد مابقی مطالبات قرار شد استاندار با وزیر رفاه مذاکره شود  و صورت جلسه به تهران ارسال شد تا در اولین فرصت برای این معضل کشوری فکری شود.

وی تصریح کرد: هیچ ارگان دولتی به هیچ دلیل حق ندارد خدمتی را از مردم بگیرد مگر اینکه در شورای استانی به امضای استاندار برسد؛ نکته مهم‌تر این است که همه باید مشکلات خود را با مذاکره و صحبت حل کنیم.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: سازمان ما 119 درصد در سال 94 نسبت به سالهای قبل رشد مصارف داشته است که با توجه به اینکه سازمان یک ارگان هزینه درآمدی است باید دید چه مقدار رشد درآمد داشته‌ایم؛ پیشنهاد ما این است که کمیته‌هایی به نام پایش سلامت تشکیل شود و هزینه‌ها را مدیریت کند چرا که نیازمند کنترل هزینه‌ها و زیرساخت‌های سلامت هستیم.

اعتصام‌پور بیان کرد: جلسه‌ای داشتیم مبنی بر نقش جامعه پزشکی در توسعه کشور که با حضور کارشناسان انجام گرفت و به بررسی دلایل فاصله افتادن حکمت و طب پرداختیم چرا که یک طبیب باید اول حکیم باشد بعد طبیب که امیدواریم بخش طبابت به حکمت مثل گذشته بازگردد.

وی تصریح کرد: برای دانشجویان دانشگاه نجف‌آباد کلاس‌هایی مقرر کردیم که دانشجویانی که قرار است پزشک شوند روش ارتباط با بیمار را آموزش ببیند چرا که الآن با این مشکل روبه‌رو هستیم.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: نزدیک به 50 میلیارد تومان تجهیزات در سال 95 برای استان خریداری و 14 آمبولانس به ناوگان اضافه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار