کد خبر: 835747
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: 113 طرح حوزه توزیع برق به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان به بهره برداری می رسد.
 سید محمد موسوی زاده  در نشست خبری مدیران عامل صنعت آب و برق استان سمنان برای اعلام برنامه های دهه فجر در سالن جلسات اداره کل آب منطقه ای استان سمنان، افزود: برای بهره‌برداری از این طرح ها 96 میلیارد و 890 میلیون ریال هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: احداث و بهینه سازی 88 هزار و 161 متر شبکه های توزیع برق با هدف ظرفیت سازی برای مشترکان با 65 طرح با 40 میلیارد و 545 میلیون ریال اعتبار در دهه فجر 95 تکمیل می شود.
وی تصریح کرد: بهسازی و تامین روشنایی معابر با 10 طرح و اعتبار چهار میلیارد و 363 میلیون از دیگر طرح های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به افتتاح 18 طرح برای اصلاح و نصب ایستگاه های هوایی و تاسیسات و تجهیزات توزیع به منظور تامین برق مشترکین استان سمنان در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: 11 میلیارد و 201 میلیون ریال برای بهره برداری از این طرح هزینه شده است.
وی با اشاره به 11 طرح احداث و تبدیل 19 هزار و 925 متر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار با پنج میلیارد و 171 میلیون ریال اعتبار برای افتتاح در دهه فجر 95، خاطرنشان کرد: نصب سه هزار و 500 کنتور هوشمند برق فهام با اعتبار سه هزار و 500 میلیارد ریال هزینه دیگر طرح شرکت توزیع برق استان سمنان برای بهره برداری در دهه فجر امسال است.
موسوی زاده بیان داشت: از مجموع 113 طرح قابل افتتاح در دهه فجر امسال، 23 طرح عمرانی برق رسانی روستایی با اعتبار 10 میلیارد و 858 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به طرح های برق رسانی به مناطق روستایی استان سمنان، بیان داشت: یک طرح برق رسانی به روستای سَنرد شهرستان گرمسار با 610 میلیون ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر 95، نخستین نیروگاه مقیاس کوچک به ظرفیت یک مگاوات با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حدود 20 میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان افتتاح می‌شود.
وی یادآورشد: این نیروگاه یک مگاواتی از نوع سوخت دیزل است که علاوه بر تولید برق، حرارت تولید شده از آن در فرآیند کاری شرکت سرمایه گذار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
موسوی زاده به عملکرد دهه فجر سال گذشته و امسال از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان اشاره کرد و گفت: از دهه فجر سال گذشته از سوی این شرکت 141 هزارمتر احداث شبکه هوایی و 22 هزارمتر احداث شبکه زمینی و نصب 191 پست توزیع برق اجرایی شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ادامه داد: جذب هفت هزار و 873 مشترک جدید، نصب 2 هزار و 884 چراغ روشنایی و 63 انشعاب برق چاه آب کشاورزی، از ابتدای دهه فجر 94 تا ابتدای دهه فجر95 در شرکت توزیع برق استان سمنان اجرایی شده است.
وی یاد آورشد: در بخش سرمایه گذاری طرح های عمرانی از آغاز زمان دولت تدبیر و امید 910 میلیارد ریال سرمایه گذاری در این حوزه در استان سمنان انجام شده است.
وی با اشاره به برنامه های سال آینده شرکت توزیع برق سمنان، گفت: بیست و دومین کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق فروردین سال 96 با حضور بیش از هزار و 200 نفر و ارایه مقالات تخصصی در این حوزه به میزبانی استان سمنان برگزار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: محورهای اصلی کنفرانس شبکه های توزیع نیروی برق شامل کنترل کیفیت تجهیزات، شناسایی چالش ها و راهکارهای حقوقی صنعت در بخش توزیع و تلفات شبکه های برقی است.
استان سمنان مصرف کننده حدود یک درصد از برق کشور است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار