کد خبر: 835143
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: بیشترین پرداختی ما در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در بخش کشاورزی مربوط به دام و طیور است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، عدیل سروی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل اظهار کرد: بیش از 486 طرح کشاورزی در طرح بهین یاب ثبت نام کردند که ارزش تسهیلات درخواستی صاحبان این طرح ها 332 میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه از این تعداد پرونده 173 طرح کشاورزی به شعب بانک های عامل معرفی شده اند افزود: از این تعداد براساس اعلام بانک ها برای صاحبان 156 طرح بیش از 85 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل بیان داشت: در بخش کشاورزی همچنان صاحبان 73 طرح بلاتکلیف هستند که از مدیران بانک ها خواسته ایم پرونده صاحبان واحدهای تولیدی را در مهلت باقی مانده مورد بررسی قرار دهند.

سروی تصریح کرد: از 156 طرح کشاورزی که صاحبان آنها تسهیلات بانکی دریافت کرده اند 60 طرح مربوط به اردبیل، 6 طرح مربوط به شهرستان بیله سوار، 7 طرح مربوط به پارس آباد، 8 طرح در خلخال، 6 طرح در کوثر، 7 طرح در گرمی، 3 طرح در سرعین، 23 طرح در مشگین شهر، 29 طرح در نمین و 11 طرح در نیر از تسهیلات بانک ها بهره مند شده اند.

وی بیشترین پرداخت تسهیلات را در حوزه دام و طیور با بیش از 135 طرح و اشتغالزایی 509 نفر اعلام کرد و گفت: 42 درصد پرداختی بانک ها در این حوزه بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به پرداختی 17 طرح حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی با اشتغالزایی 260 نفر اشاره کرد و بیان داشت: در بخش تولیدات گیاهی نیز برای 72 نفر اشتغال ایجاد شده است.

سروی اظهار داشت: 20 طرح سرمایه ای با پرداخت 28 میلیارد تومان و 139 طرح کشاورزی که نیاز به سرمایه در گردش داشته اند با بهره مندی از 56 میلیارد تومان تسهیلات در شرایط مناسب تولید قرار گرفته اند.

وی از تثبیت اشتغال برای 691 نفر در بخش کشاورزی و طرح های توسعه ای خبر داد و گفت: در بخش نظارت بیش از 150 طرح مورد بازدید و بررسی قرار گرفته که از این بین 102 طرح فعال و صاحبان 26 طرح نیز با دریافت تسهیلات جدید به چرخه تولید بازگشته اند.

عضو شورای اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: برای صاحبان 13 طرح کشاورزی نیز به دلیل عدم استفاده این تسهیلات در محل مناسب خود تذکر داده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر